| Kods | IV0195 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Lietišķā komunikācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ilona Ezera, Janīna Stašāne, Ilze Kricka, Inga Milēviča | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Pamatprincipi informācijas apmaiņā; komunikāciju veidi un tehnoloģijas, komunikācijas procesa efektivitāti ietekmējošie faktori. Dokumentu izstrādāšana un noformēšana. Dokumentu apgrozība. Dokumentu sistematizēšana, glabāšana un iznīcināšana. Uzstāšanās ar ziņojumu. Darījumu sarunas.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas par komunikāciju sistēmas veidošanu organizācijā, apgūt lietvedības darba pamatus, attīstīt un nostiprināt komunikāciju prasmes rakstiskā un mutiskā aspektā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students izprot efektīvas komunikācijas pamatprincipus un prot tos realizēt praksē, prot atklāt un novērst "traucējumus" komunikācijā. - Patstāvīgie un praktiskie darbi grupā, kontroldarbs. Kritērijs: spēj atklāt iemeslus informācijas zudumiem vai sagrozījumiem komunikācijas procesā Prot izstrādāt un noformēt dokumentus - Patstāvīgie darbi, kontroldarbs. Kritērijs: spēj ņovērtēt dokumentu juridisko spēku, izmantojot tiesiskos, procesuālos un formālos nosacījumus. Prot strādāt grupā, argumentēti izteikt savu viedokli un panākt motivētu vienošanos, ievērojot ētikas normas. Prot sagatavot mutisku ziņojumu. - Grupas darba uzdevums, kontroldarbs. Kritērijs: spēj izvēlēties informācijas sakārtošanas un argumentēšanas metodes atbilstoši situācijas raksturojumam |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgo un auditorijā īstenoto uzdevumu vērtējums - 50%
Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | nav | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
|---|---|---|---|