Kods | IV0193 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zīmola veidošana un attīstība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane, Uldis Drišļuks | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ietver tēmas par zīmola veidošanu un attīstību, kā piemēram, zīmola stratēģijas veidošanu, zīmola identitāti, zīmola pozicionēšanu un zīmola komunikāciju. Studenti iegūst zināšanas un izpratni par to, kā var veidot zīmolu, iekļaujot visus būtiskākos zīmola veidošanas elementus. Apgūstot studiju kursa saturu, dalībnieki pilnveido savu profesionālo kompetenci, lai spētu izstrādāt zīmola stratēģiju jaunizveidotam zīmolam, sniedzot uzņēmumam konkurences priekšrocību.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot nepieciešamās prasmes, lai organizētu zīmola izstrādi un tā virzīšanu tirgū, kā arī plānotu organizācijas tēla atpazīstamības veicināšanas pasākumus, izmantojot teorētisko zināšanu kopumu par zīmola veidošanu. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt spēju izstrādāt zīmola stratēģiju; - veidot prasmes izveidot zīmola identitāti; - attīstīt spēju izveidot zīmola pozicionējumu tirgū; - veidot izpratni par zīmola attīstības iespējām un spēt novērtēt zīmola stiprās un vājās puses; - attīstīt spēju novērtēt zīmola riskus un iespējamās krīzes nestandarta situācijās. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izstrādāt zīmola veidošanas un attīstības stratēģiju, iekļaujot zīmola lomu, zīmola pozicionēšanu, zīmola pieredzes radīšanu un citas studiju kursā apskatītās tēmas. - Kursa projekts - patstāvīgais darbs un tā prezentācija. Spēj veidot zīmola identitāti un analizēt zīmola vizuālo dizainu. Spēj arī izprast zīmolu un produktu tirgus pozīciju ietekmējošos faktorus, spēj plānot un organizēt secīgos soļus un operatīvās darbības. - Praktiskie darbi nodarbībās - praktiskais darbs #1 (zīmola identitāte); praktiskais darbs #2 (zīmola loma) un praktiskais darbs #3 (pilsētas zīmola veidošana). Rezultātu prezentācija un diskusija. Spēj izveidot zīmola pozicionējuma plānu tirgū. Spēj izstrādāt jauna zīmola koncepciju; veidot zīmola vizuālo identitāti. - (1) Patstāvīgais darbs un tā prezentācija. Spēj novērtēt zīmola stiprās un vājās puses; veikt salīdzinājumu ar konkurentiem, spēj analizēt zīmola attīstības iespējas, kā arī izstrādāt priekšlikumus zīmola stratēģijas īstenošanai. - (2) Patstāvīgais darbs - izvēlētā zīmola izpēte un attīstības stratēģijas priekšlikumu izstrāde. Rezultātu prezentācija un diskusija. Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt zīmola riskus, iespējamās krīzes un nestandarta situācijas, kā arī veikt mārketinga pasākumu rezultātu efektivitātes analīzi. - Grupu darbs praktiskajā nodarbībā, rezultātu prezentācija un diskusija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kursa projekts - studenti visa semestra laikā izveido zīmolu, izmantojot visus zīmola elementus - 30%
Praktiskie darbi nodarbībās: kopā 3 praktiskie darbi - 30% (1) Patstāvīgais darbs - zīmola pozicionējuma plāns - 10% (2) Patstāvīgais darbs - tiek izstrādāta analīze par konkrētu zīmolu, kas ietver kursa laikā izskatītos zīmola elementus - 20% Grupu darbs - risku novērtēšana un iespējamās krīzes un nestandarta situāciju analīze - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nepieciešamas priekšzināšanas tirgzinībās. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|