IV0192 Digitālais mārketings

Kods IV0192
Nosaukums Digitālais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Toms Kreicbergs, Artūrs Bernovskis, Gina Mata
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Digitālais mārketings ir studiju kurss par mārketinga darbību kopumu interneta vidē, kas palīdz virzīt preces vai pakalpojumus tirgū, kā arī plaši tiek izmantots zīmola atpazīstamības veicināšanai, izmantojot digitālos rīkus un kanālus. Šajā kursā studenti apgūs mūsdienīgas metodes savas auditorijas sasniegšanai un produkta pozicionēšanai digitālajā mārketinga vidē. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads digitālajā mārketingā. Digitālā mārketinga nozīmē organizācijas darbībā. 4 4 2 6
Stratēģija un plānošana. Digitālās stratēģijas, digitālie rīki, SEO. 8 12 4 16
Digitālā mārketinga kanāli. Pāreja no tradicionāliem kanāliem uz digitāliem kanāliem. 4 4 2 6
Pārdošanas veicināšana digitālajā vidē. Riski un iespējas. 4 6 2 10
Sociālie mediji- to priekšrocības un reklāmas iespējas. 4 8 2 10
Komunikācija ar patērētājiem digitālajā vidē- satura mārketings, produkta izvietošana. 8 14 4 16
Kopā: 32 48 16 64
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt teorētisko zināšanu kopumu par digitālo mārketingu un veicināt praktiskās pielietošanas iemaņas darbā ar digitālā mārketinga instrumentiem un kanāliem. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt studentu spējas novērtēt digitālā mārketinga riskus un sniegtās iespējas; - veicināt izpratni par digitālo rīku izmantošanu; - attīstīt spēju formulēt un analizēt dažādas digitālā mārketinga problēmsituācijas; - attīstīt spēju sniegt priekšlikumus digitālā mārketinga problēmsituāciju atrisināšanai, piemēram, izvēlēties efektīvāku digitālā mārketinga kanālu, optimizēt SEO (Search Engine Optimization), uzlabot digitālā mārketinga saturu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Students spēj novērtēt digitālo rīku izmantošanu mārketingā. Students spēj novērtēt mārketinga komunikācijas, tai skaitā digitālā mārketinga, sniegtās iespējas un aktivitāšu efektivitāti. - Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, kuram ir kāda konkrēta digitālā mārketinga problēma, izanalizē to un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai; rezultātu prezentēšana un diskusija.
Students spēj formulēt un analizēt dažādas digitālā mārketinga problēmsituācijas un sniegt priekšlikumus šo situāciju atrisināšanai. Students spēj saskatīt dažādu digitālā mārketinga problēmsituāciju ietekmējošos faktorus. - Praktiskie darbi nodarbībās- katras praktiskās nodarbības laikā studenti veido prezentāciju par savu situācijas analīzi, lēmuma pieņemšanas loģiku un situācijas atrisinājumu, pēc kuras seko diskusija ar pasniedzēju un pārējiem studentiem.
Students spēj integrēt mārketinga komunikācijas rīkus, tai skaitā digitālā mārketinga rīkus, izvirzīto mārketinga mērķu sasniegšanai. - Grupu darbi praktiskajās nodarbībās. Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, kuram ir kāda konkrēta digitālā mārketinga problēma, izanalizē to un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai. Rezultātu prezentēšana.
Spēj veikt uzņēmuma situācijas analīzi un pielietojot teorētiskās zināšanās, kas ir apgūtas studiju kursa laikā. - Eksāmens- noslēguma darbs, pārbaudot studentu teorētiskās zināšanas.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktisko darbu rezultāti: kopā 6 praktiskie grupu darbi; teorijas pielietošana praksē. - 30%
Individuālais pētījums- tiek izstrādāts pētījums par konkrētu uzņēmumu, kas ietver kursa laikā izskatītos jautājumus. - 40%
Eksāmens- noslēguma darbs, kur tiek pārbaudītas studentu teorētiskās zināšanas atbildot uz atvērtajiem jautājumiem. - 30%
 
Priekšzināšanas Tirgzinības
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 20.0 20.0 0.0 * *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]