Kods | IV0192 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Digitālais mārketings | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Toms Kreicbergs, Artūrs Bernovskis, Gina Mata | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Digitālais mārketings ir studiju kurss par mārketinga darbību kopumu interneta vidē, kas palīdz virzīt preces vai pakalpojumus tirgū, kā arī plaši tiek izmantots zīmola atpazīstamības veicināšanai, izmantojot digitālos rīkus un kanālus. Šajā kursā studenti apgūs mūsdienīgas metodes savas auditorijas sasniegšanai un produkta pozicionēšanai digitālajā mārketinga vidē. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt teorētisko zināšanu kopumu par digitālo mārketingu un veicināt praktiskās pielietošanas iemaņas darbā ar digitālā mārketinga instrumentiem un kanāliem. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt studentu spējas novērtēt digitālā mārketinga riskus un sniegtās iespējas; - veicināt izpratni par digitālo rīku izmantošanu; - attīstīt spēju formulēt un analizēt dažādas digitālā mārketinga problēmsituācijas; - attīstīt spēju sniegt priekšlikumus digitālā mārketinga problēmsituāciju atrisināšanai, piemēram, izvēlēties efektīvāku digitālā mārketinga kanālu, optimizēt SEO (Search Engine Optimization), uzlabot digitālā mārketinga saturu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students spēj novērtēt digitālo rīku izmantošanu mārketingā. Students spēj novērtēt mārketinga komunikācijas, tai skaitā digitālā mārketinga, sniegtās iespējas un aktivitāšu efektivitāti. - Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, kuram ir kāda konkrēta digitālā mārketinga problēma, izanalizē to un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai; rezultātu prezentēšana un diskusija. Students spēj formulēt un analizēt dažādas digitālā mārketinga problēmsituācijas un sniegt priekšlikumus šo situāciju atrisināšanai. Students spēj saskatīt dažādu digitālā mārketinga problēmsituāciju ietekmējošos faktorus. - Praktiskie darbi nodarbībās- katras praktiskās nodarbības laikā studenti veido prezentāciju par savu situācijas analīzi, lēmuma pieņemšanas loģiku un situācijas atrisinājumu, pēc kuras seko diskusija ar pasniedzēju un pārējiem studentiem. Students spēj integrēt mārketinga komunikācijas rīkus, tai skaitā digitālā mārketinga rīkus, izvirzīto mārketinga mērķu sasniegšanai. - Grupu darbi praktiskajās nodarbībās. Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, kuram ir kāda konkrēta digitālā mārketinga problēma, izanalizē to un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai. Rezultātu prezentēšana. Spēj veikt uzņēmuma situācijas analīzi un pielietojot teorētiskās zināšanās, kas ir apgūtas studiju kursa laikā. - Eksāmens- noslēguma darbs, pārbaudot studentu teorētiskās zināšanas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktisko darbu rezultāti: kopā 6 praktiskie grupu darbi; teorijas pielietošana praksē. - 30%
Individuālais pētījums- tiek izstrādāts pētījums par konkrētu uzņēmumu, kas ietver kursa laikā izskatītos jautājumus. - 40% Eksāmens- noslēguma darbs, kur tiek pārbaudītas studentu teorētiskās zināšanas atbildot uz atvērtajiem jautājumiem. - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Tirgzinības | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|