Kods | DE0253 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Franču valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Tatjana Kelebeka, Ingrīda Otlāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Integrēts lietišķās franču valodas kurss saistībā ar izvēlēto specialitāti, lai attīstītu nepieciešamās prasmes profesionālai komunikācijai svešvalodā un sniegtu ieskatu par lietišķās franču valodas un speciālās terminoloģijas lietojumu ar specialitāti saistītos kontekstos. Konkrētie mācību materiāli – teksti un uzdevumi – tiek atlasīti atbilstoši katras konkrētās grupas specializācijai un valodas prasmju līmenim.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt integrētas franču valodas prasmes dažādos ar lietišķo un speciālo profesionālo jomu saistītos kontekstos. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt lasīšanas prasmes; Attīstīt rakstveida prasmes (teksta organizācija, terminoloģija un izteiksmju formulas), Attīstīt profesionālas prezentāciju prasmes un diskusijas spējas (kritisks izvērtējums, argumentācija, paskaidrojumi u.tml.); Attīstīt klausīšanās uztveri (audio un video ieraksti, diskusijas, prezentācijas, profesionālā saskarsme). Uzlabot izteiksmes precizitāti (valodas gramatiskās struktūras un funkcionālās izteiksmes). Attīstīt terminoloģijas krājumu izvēlētās specializācijas kontekstā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj ar izpratni lasīt tekstus par uzņēmējdarbību un tekstus specialitātē, balstoties uz apgūto terminoloģiju; atbildēt uz jautājumiem, sniegt teksta kopsavilkumu. - Eksāmens, pārbaudes darbi Spēj rakstiski izteikt savu viedokli par dažādiem uzņēmējdarbības aspektiem, apkopot informāciju; uzrakstīt lietišķās vēstules. - Rakstu darbu portfelis Prot uzstāties ar prezentācijām par uzņēmējdarbību un specialitāti, prezentāciju gatavošanā izmantot PowerPoint programmu. - Prezentācijas Spēj piedalīties dažādu ar uzņēmējdarbību un savu specialitāti saistītu jautājumu apspriešanā, paužot savu viedokli un ieklausoties un analizējot citu pausto viedokli. - Eksāmens, pārbaudes darbi Spēj saprast franču valodā sniegtu ar uzņēmējdarbību un savu specialitāti saistītu informāciju audio un video ierakstos, sagatavot jautājumus par dzirdēto un atbildēt uz jautājumiem. - Eksāmens, pārbaudes darbi Prot izteikties gramatiski pareizā franču valodā gan rakstiski, gan mutiski. - Eksāmens, pārbaudes darbi Spēj saprast terminoloģiju, lasot tekstus par uzņēmējdarbību un tekstus specialitātē; prot izmantot terminoloģiju, komentējot izlasītos tekstus, uzstājoties ar prezentācijām. - Eksāmens, pārbaudes darbi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstu darbu portfelis - 5%
Pārbaudes darbi - 15% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vispārējām franču valodas prasmēm jābūt B1 līmenī saskaņā ar “Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodu apguvei: mācīšanās, mācīšana, vērtēšana” | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|