IV0147 Starptautiskais marketings

Kods IV0147
Nosaukums Starptautiskais marketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Dmitrijs Solovjovs, Normunds Rudzītis, Renāte Cāne, Agrita Lapinska
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Priekšmets sniedz ieskatu par starptautiskajā mārketingā izmantojamām mārketinga metodēm un rīkiem, to praktisko pielietojumu, analīzi un rezultātu novērtējumu. Tiek aplūkota mārketinga teoriju attīstība to loma mūsdienu mārketingā un iezīmēta nākotnes komunikāciju virzība starptautiskajā mārketingā. Tiek apskatīti dažādi produktu un pakalpojumu realizācijas tirgi un to antropoloģiskās atšķirības, kā arī pielietojamie komunikāciju veidi un metodes. Tiek sniegts ieskats zīmola veidošanas un vadības pamatos..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads starptautiskajā mārketingā, izvirzīto mārketinga teoriju apskate un to aktualitāte mūsdienu ekonomikā 6 8 3 14
Globalizācijas ietekme uz starptautisko tirgu apguvi 6 4 2 8
Potenciālo tirgu izvēle to analīzes sistēmas (PEST, SWOT, 6Ps, SLEEPT utt.) 6 4 3 6
Mērķa tirgus segmentācija, lēmumu pieņemšanas process ieiešanai ārvalstu tirgos 4 4 2 8
Starptautisks produkts tā raksturīgās pazīmes: Globalizēts VS Lokalizēts; zīmola veidošanas pamati; iepakojums 8 6 4 8
Starptautiskie mārketinga pasākumi- mārketinga MIX instrumenti dažādos mēdijos un vidēs 6 8 4 8
Mārketinga MIX efektivitātes izvērtēšanas paņēmieni un metodes 4 6 2 8
Kopā: 40 40 20 60
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Priekšmeta mērķis- sniegt teorētiskās un praktiskās zināšanas mārketinga vadībā. Caur praktiskiem komandas un individuālajiem darbiem, attīstīt studentu spēju veikt tirgus analīzi, izvēlēties piemērotus mārketinga rīkus, komunikāciju izteiksmes veidus tirgus iekarošanai. Studiju rezultāti:1) Students pārzinās dažādas mārketingu teorijas, tajās izteiktos apgalvojumus un spēs novērtēt to praktisko pielietojumu. 2) Spēs atrast un analizēt nepieciešamos mārketinga datus lēmuma pieņemšanai. 3) Pārzinās produktu virzīšanas metodes un izmantojamos rīkus. 4) Būs zināšanas produktu un pakalpojumu attīstībā. 5) Spēs novērtēt mārketinga komunikāciju efektivitāti.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pārzina dažādas mārketingu teorijas, tajās izteiktos apgalvojumus vai pieņēmumus un spēj novērtēt to praktisko pielietojumu starptautiskajā mārketingā. - Kontroldarbs nodarbībā un/vai ORTUS. Ietverti jautājumi eksāmenā
Spēj atrast nepieciešamos mārketinga datus lēmuma pieņemšanai, spēj veikt to analīzi un izteikt pamatotus spriedumus. - Grupas patstāvīgais darbs/pētījums un tā prezentācija
Pārzina dažādus produktu un pakalpojumu virzīšanas metodes un izmantojamos mārketinga rīkus. - Statistiskais pētījums par konkrētu valsti un produktu, kur jāveic globālu un lokālu zīmolu komunikāciju analīze un jāizdara vērtējums.
Spēj izmantot iegūtās zināšanas dažādu produktu un pakalpojumu attīstībā un to ciklu vadībā. - Grupas patstāvīgais darbs/pētījums un tā prezentācija. Eksāmens
Spēj novērtēt dažādu mārketinga komunikāciju efektivitāti, to ietekmi uz pārdošanas un uzņēmuma finanšu rezultātiem kopumā. - Kontroldarbs nodarbībā un/vai ORTUS. Ietverti jautājumi eksāmenā
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Kontroldarbi ORTUS, nodarbībās - 30%
Statistiskie pētījumi/grupu darbi - 30%
Eksāmens - 40%
 
Priekšzināšanas Priekšzināšanas ekonomikas pamatos, makroekonomikas pamatos, psiholoģijas pamatos
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 40.0 0.0 0.0 * *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]