Kods | IV0144 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadīšanas psiholoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jana Eriņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Vadīšanas psiholoģija ir mācību priekšmets, kura nolūks ir sniegt ieskatu psiholoģisko zināšanu pielietošanā efektīvajam darbam un vadībai sociālajās grupās – sevis profesionālajā un personiskajā pilnveidošanā, savas neformālās ietekmes stiprināšanā, darbinieku darba izpildījuma uzlabošanā, darba kolektīva kopīgās darbības organizēšanā, darba dzīves kvalitātes uzlabošanā, konfliktsituāciju vadīšanā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mācību priekšmeta mērķis ir nodrošināt, ka tiek sasniegti priekšmeta studiju rezultāti un tādējādi priekšmeta noslēgumā studējošie ir ieguvuši vai attīstījuši zināšanas sevis profesionālās un personiskās pilnveidošanai, ietekmēšanas prasmes, prasmes organizēt darbinieku darbu, zināšanas darba dzīves kvalitātes uzlabošanā, prasmes risināt darba konfliktus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj pielietot apgūtās vadības psiholoģijas teorijas un metodes un izvēlēties atbilstošas ??pārliecināšanas un sociālās ietekmes intervences, lai uzlabotu sniegumu, mainītu attieksmi un izvairītos no eskalācijas konfliktu risināšanā. - Individuālie uzdevumi, grupu darbi, prezentācijas, pārbaudes darbi Spēj analizēt, diagnosticēt un interpretēt cilvēka uzvedību un darba grupas procesus. - Individuālie uzdevumi, grupu darbi, prezentācijas, pārbaudes darbi Spēj attīstīt prasmes personīgo un darba lēmumu īstenošanā, pamatojoties uz studiju kursā sniegtajiem principiem, mutiski un rakstiski prezentējot savu viedokli. - Individuālie uzdevumi, grupu darbi, prezentācijas, pārbaudes darbi, rakstisks eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie uzdevumi - 30%
Grupu darbi, prezentācijas - 30% Pārbaudes darbi - 20% Rakstisks eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vēlamas zināšanas komunikācijas pamatos un elementārās komunikatīvās iemaņas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|