Kods | IV0108 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketinga stratēģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mārketinga stratēģijas ir studiju kurss, ko ir nepieciešams apgūt katram topošajam mārketinga stratēģim. Šī kursa būtība ietver dažādus mārketinga noslēpumus par to kā ar limitētiem resursiem caur radošu domāšanu var sasniegt savu mērķa auditoriju efektīvā un uzrunājošā veidā, mainīt šīs auditorijas pirkšanas paradumus un pozicionēt sevi vēlamā veidā. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt teorētisko zināšanu kopumu par mārketinga stratēģijām un veicināt praktiskās pielietošanas iemaņas mārketinga stratēģijas izstrādē. Studiju kursa uzdevumi: - Attīstīt prasmes noteikt mārketinga mērķus; - Attīstīt spējas noteikt konkurences priekšrocību; - Veidot praktiskās iemaņas izstrādāt īstermiņa un ilgtermiņa mārketinga stratēģiju, ietverot tirgū ienākšanas stratēģiju un produkta izplatīšanas stratēģijas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students spēj noteikt mārketinga mērķus, analizēt tirgus tendences un likumsakarības, kā arī identificēt tirgus situācijas izmaiņas. Students spēj analizēt, kritiski izvērtēt un izvēlēties mērķa tirgu. - Situācijas analīze- studenti izvēlas uzņēmumu un izvērtē uzņēmuma mārketinga situāciju un esošās stratēģijas efektivitāti. Students spēj noteikt uzņēmuma konkurences priekšrocību, un, balstoties uz konkurences priekšrocību, izstrādāt atbilstošu un efektīvu mārketinga stratēģiju, lai sasniegtu noteiktos uzņēmuma mērķus. - Praktiskie darbi nodarbībās. Rezultātu prezentēšana un diskusija ar pasniedzēju un studentiem. Students spēj izveidot uzņēmuma tirgū ienākšanas stratēģiju, kā arī piemērot uzņēmuma mārketinga stratēģiju esošai tirgus situācijai, kā arī spēt prognozēt nākotnes tirgus tendences un adekvāti reaģēt, izmantot izstrādāto mārketinga stratēģiju. - Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, izanalizē šī uzņēmuma situāciju un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai. Rezultātu diskusija ar pasniedzēju. Students spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu izstrādāt cenošanas stratēģiju un produkta izplatīšanas stratēģiju, lai sasniegtu noteiktos uzņēmuma mērķus. - Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, izanalizē šī uzņēmuma situāciju un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai. Students spēj veikt uzņēmuma situācijas analīzi un pielietojot teorētiskās zināšanās, kas ir apgūtas studiju kursa laikā. - Eksāmens- noslēguma darbs, pārbaudot studentu teorētiskās zināšanas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie darbi nodarbībās- kopā 8 praktiskie grupu darbi; teorijas pielietošana praksē - 20%
Situācijas analīze- nododams darbs, kurā studenti ir izanalizējuši kāda uzņēmuma marketinga stratēģiju - 15% Individuālais pētījums - tiek izstrādāts pētījums par konkrētu uzņēmumu, kas ietver kursa laikā izskatītos jautājumus - 35% Eksāmens - noslēguma darbs, kurā tiek pārbaudītas studentu teorētiskās zināšanas - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Tirgzinības. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|