IV0108 Mārketinga stratēģijas

Kods IV0108
Nosaukums Mārketinga stratēģijas
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Kredītpunkti 5.0
Daļas 1
Anotācija Mārketinga stratēģijas ir studiju kurss, ko ir nepieciešams apgūt katram topošajam mārketinga stratēģim. Šī kursa būtība ietver dažādus mārketinga noslēpumus par to kā ar limitētiem resursiem caur radošu domāšanu var sasniegt savu mērķa auditoriju efektīvā un uzrunājošā veidā, mainīt šīs auditorijas pirkšanas paradumus un pozicionēt sevi vēlamā veidā. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads mārketinga stratēģijās un mērķu noteikšana. 4 6 2 10
Tirgū ienākšanas un cenošanas stratēģijas. 14 20 7 24
Konkurences priekšrocības stratēģijas. 4 8 2 14
Komunikācijas kanālu stratēģijas. 8 10 4 14
Produkta izplatīšanas stratēģijas un merčendaizings. 14 20 7 20
Tiešā mārketinga un pārdošanas stratēģijas. 4 8 2 14
Kopā: 48 72 24 96
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt teorētisko zināšanu kopumu par mārketinga stratēģijām un veicināt praktiskās pielietošanas iemaņas mārketinga stratēģijas izstrādē. Studiju kursa uzdevumi: - Attīstīt prasmes noteikt mārketinga mērķus; - Attīstīt spējas noteikt konkurences priekšrocību; - Veidot praktiskās iemaņas izstrādāt īstermiņa un ilgtermiņa mārketinga stratēģiju, ietverot tirgū ienākšanas stratēģiju un produkta izplatīšanas stratēģijas.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Students spēj noteikt mārketinga mērķus, analizēt tirgus tendences un likumsakarības, kā arī identificēt tirgus situācijas izmaiņas. Students spēj analizēt, kritiski izvērtēt un izvēlēties mērķa tirgu. - Situācijas analīze- studenti izvēlas uzņēmumu un izvērtē uzņēmuma mārketinga situāciju un esošās stratēģijas efektivitāti.
Students spēj noteikt uzņēmuma konkurences priekšrocību, un, balstoties uz konkurences priekšrocību, izstrādāt atbilstošu un efektīvu mārketinga stratēģiju, lai sasniegtu noteiktos uzņēmuma mērķus. - Praktiskie darbi nodarbībās. Rezultātu prezentēšana un diskusija ar pasniedzēju un studentiem.
Students spēj izveidot uzņēmuma tirgū ienākšanas stratēģiju, kā arī piemērot uzņēmuma mārketinga stratēģiju esošai tirgus situācijai, kā arī spēt prognozēt nākotnes tirgus tendences un adekvāti reaģēt, izmantot izstrādāto mārketinga stratēģiju. - Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, izanalizē šī uzņēmuma situāciju un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai. Rezultātu diskusija ar pasniedzēju.
Students spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu izstrādāt cenošanas stratēģiju un produkta izplatīšanas stratēģiju, lai sasniegtu noteiktos uzņēmuma mērķus. - Individuālais pētījums- studenti izvēlas uzņēmumu, izanalizē šī uzņēmuma situāciju un rada priekšlikumus šīs problēmas atrisināšanai.
Students spēj veikt uzņēmuma situācijas analīzi un pielietojot teorētiskās zināšanās, kas ir apgūtas studiju kursa laikā. - Eksāmens- noslēguma darbs, pārbaudot studentu teorētiskās zināšanas.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskie darbi nodarbībās- kopā 8 praktiskie grupu darbi; teorijas pielietošana praksē - 20%
Situācijas analīze- nododams darbs, kurā studenti ir izanalizējuši kāda uzņēmuma marketinga stratēģiju - 15%
Individuālais pētījums - tiek izstrādāts pētījums par konkrētu uzņēmumu, kas ietver kursa laikā izskatītos jautājumus - 35%
Eksāmens - noslēguma darbs, kurā tiek pārbaudītas studentu teorētiskās zināšanas - 30%
 
Priekšzināšanas Tirgzinības.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 5.0 20.0 40.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]