Kods | IV0107 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Uzņēmējdarbības vadīšanas modelēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 23.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Uzņēmējdarbības vadīšanas komponentes. Korporatīvā sociālā atbildība. Darbinieku vadīšanas metodes. Elastdrošības aspekti nodarbinātības vidē. Uzņēmējdarbības vadīšanas modelēšana un variantu efektivitātes noteikšana.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas vadīšanas sistēmu analīzes un izstrādes jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba situācijās, un profesionālajā attīstībā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studējošo kompetences jaunu sistēmu analīzē, sistēmu modelēšnaā un veidošanā, ar to saistīto procesu pilnveidošanā, kā arī pielietot iegūtās prasmes praksē. Veicināt vispārējo plānošanas un vadīšanas prasmju attīstību. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus risinājumus vadīšanas sistēmanalīzē. Balstoties uz grupas darba un diskusiju rezultātiem sintezēt jaunas idejas. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiskie darbi nodarbībās Spēj analizēt, klasificēt un salīdzināt zinātniskā un tehniskā literatūrā izklāstītas idejas saskaņā ar darba uzdevumu. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiskie darbi nodarbībās Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus vadības ekonomiksos un tehniskos rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem situācijas risināšanai atbilstošākos. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiskie darbi nodarbībās. Eksāmens Spēj sagatavot zinātniskos rakstus publicēšanai starptautiskās zionātniskās datu bāzēs, žurnālos vai tarptautisko konferenču krājumos - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiskie darbi nodarbībās |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupu vai individuāls darbs - pētījums - 30%
Grupas/individuāli darbi auditorijā un prezentācijas - 20% Sagatavota publikācija - 20% Eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Atbilstoši doktoratnūras programmai | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|