IV0093 Tirgzinības teorija un prakse

Kods IV0093
Nosaukums Tirgzinības teorija un prakse
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Doktora, Akadēmiskais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Elīna Gaile-Sarkane
Kredītpunkti 23.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss sniedz padziļinātas zināšanas un izpratni par tirgzinību teorijām un praktiskajām aktualitātēm, tirgzinību jaunākajiem atklājumiem, lai nodrošinātu pamatu doktorantu radošās domāšanas un pētniecības prasmju attīstībai, tostarp raugoties uz pētījuma objektu no dažādu jomu saskares punktiem. Studiju kurss veido kritisko domāšanu par tirgzinību attīstības iemesliem un faktoriem mūsdienu apstākļos, kā arī sniedz ieguldījumu jaunu ar tirgzinības jomu saistītu zināšanu radīšanā. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Mūsdienu tirgzinību teorijas. (Theory of/in/with marketing). 8 56 4 56
Tirgzinību stratēģijas un to veidi. 8 30 4 34
Mūsdienu pētījumi un analīzes metodes tirgzinībās. 4 20 2 24
Pircēju rīcību un uzvedības modelis un faktori. Izmaiņas pircēju rīcībā, uzvedības psiholoģiskie faktori. 6 50 3 54
Tirgus segmentācijas teorētiskie un praktiskie aspekti. Tirgus segmentācijas: mērķi, principi, metodes un efektivitāte. Mērķa tirgus un pozicionēšana 6 60 3 64
Tirgus pētījumi un tirgus pētījumu process, pētījumu metodes, sistēmas, lielie dati, datu analītika 8 70 4 74
Tirgzinību transformācija IT un sociālo mediju ietekmē. Integrētā komunikācija, mērķi priekšrocības un trūkumi. Komunikācijas veidi un efektivitātes novērtēšanas metodes. Digitālie mediju veidi, tirgz 18 170 9 178
Produkta politika un tās pamatprincipi. Preces dzīves cikls, tā teorija un prakse. Jauni produkti, inovācijas. Zīmola vērtība, zīmolu arhetipi un to loma produkta, pakalpojuma attīstībā un komunikācij 6 80 3 84
Kopā: 64 536 32 568
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studējošajiem jāprot patstāvīgi formulēt problēmas par konkrētiem tirgzinību teorijas un prakses jautājumiem, kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas tirgzinību jomā. Spēj patstāvīgi izmantot dažādas tirgzinību teorijas, demonstrē prasmi izvēlēties attiecīgās pētījuma metodes, diskutēt par sarežģītiem tirgzinību jomas jautājumiem, spēj tos argumentēti izskaidrot.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj atrast nepieciešamu informāciju par konkrētām tirgzinības teorijas un prakses problēmām, tās formulēt, novērtēt, izskaidrot un kritiski analizēt. - Diskusijas nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Spēj patstāvīgi izmantot dažādas tirgzinību teorijas un izvēlēties piemērotākās pētījumu metodes dažādās tirgzinību jautājumu jomās. - Diskusijas nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Spēj diskutēt par sarežģītiem tirgzinību jomas jautājumiem, spēj tos argumentēti izskaidrot. - Diskusijas nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Spēj patstāvīgi veikt pētījumus dažādās tirgzinību jomās un prezentēt pētījuma rezultātus, ievērojot zinātnisko ētiku. Pamatojoties uz pētījuma pētījuma rezultātiem sagatavot zinātniskās publikācijas. - Diskusijas nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Diskusijas nodarbībās - 20%
Patstāvīgais darbs un publikāciju sagatavošana - 50%
Eksāmens - 30%
 
Priekšzināšanas Atbilstoši doktorantūras programmai
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 23.0 32.0 208.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]