Kods | AD0033 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Arhitektūras un mākslas vēsture | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jānis Krastiņš, Renāte Čaupale | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa ietvaros studenti gūst priekšstatus par vispārējās arhitektūras un mākslas stilu vēsturi kā nozīmīgu cilvēces harmonizācijas instrumentu un nozīmi sociumā. Katras tēmas ietvaros tiek apskatīti nozīmīgākie Latvijas mākslas un arhitektūras piemēri. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt priekšstatus par vispārējās arhitektūras un mākslas stilu vēsturi kā nozīmīgu cilvēces harmonizācijas instrumentu un nozīmi sociumā; apzināties pasaules kultūras mantojumu vērtību mūsdienu sabiedrībā. Apgūt spēju orientēties un raksturot pasaules mākslas un arhitektūras vēstures attīstības posmus, spēju analizēt arhitektūras un mākslas nozīmi kvalitatīvas vides organizācijas procesā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Padziļināta izpratne un novērtējums par arhitektūru kā sabiedrību organizējošo sistēmu konkrēto piemēru kontekstā. - Referāts, seminārs. Spēja izvērtēt un salīdzināt mākslas stilus vispārīgajos priekšstatos. - Referāts, seminārs, grupu darbs. Spēja konstatēt, pamatot un salīdzināt arhitektūras objektu stilus un virzienus reālā pilsētvidē. - Darbs pilsētvidē – objektu analīze, referāts, seminārs. Spēja orientēties arhitektūras un mākslas stilos laikmeta kontekstā. - Eksāmens (tests). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. referāts, seminārs - 20%
2. referāts, seminārs - 20% 3. referāts, seminārs - 30% Eksāmens (tests) - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšmets ir ievadkurss specialitātē, tāpēc nav nepieciešamas īpašas priekšzināšanas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|