Kods | DE0180 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Elektroniskā komercija loģistikā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Arnis Lektauers, Heinrihs Kristians Skrodelis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmetā tiek apskatīta elektroniskā komercija un tās pielietojums loģistikas jomā, kas ietver komerciālās darbības organizēšanu un loģistikas sistēmu vadību, izmantojot modernās tīmekļa 2.0 un 3.0 tehnoloģijas, akcentu liekot uz B2B, B2C, C2C, C2B un C2G elektroniskās komercijas modeļiem. Raksturojot elektroniskās komercijas jēdzienus, tiek aplūkoti elektroniskā biznesa, kā arī materiālu, informācijas un finanšu plūsmu vadības jautājumi. Studiju priekšmetā īpaša uzmanība tiek pievērsta elektroniskās komercijas sistēmu izveides un realizācijas tehnoloģijām, kā arī pielietojuma un integrācijas principiem loģistikā un piegādes ķēžu vadībā, ņemot vērā interneta pakalpojumu piegādātāju darbību, elektronisko maksājumu sistēmu veidus un elektroniskās komercijas drošības jautājumus. Praktisko nodarbību gaitā, balstoties uz B2B interneta veikala piemēru, tiek nodrošināta iespēja gūt praktiskas iemaņas e-komercijas sistēmu izstrādē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt zināšanas par e-komercijas tehnoloģijām un sistēmām, kā arī gūt praktiskas iemaņas e komercijas risinājumu izstrādē. Veicināt studenta spējas un kompetences projektēt, izstrādāt, testēt un uzturēt e-komercijas sistēmas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj definēt, interpretēt un lietot profesionālo terminoloģiju elektroniskās komercijas jomā. - Sekmīgi izpildīts kontroldarbs. Spēj izstrādāt e-komercijas risinājuma projektu. - Laboratorijas darbu izpildes laikā ir parādītas spējas izpildīt uzdotos darba uzdevumus, sekojot laboratorijas darbu izpildes norādēm. Spēj izvērtēt piedāvātā e-komercijas risinājuma projektēšanas un izstrādes ceļus, kā arī izmantošanas ierobežojumus. - Laboratorijas darbu izpildes laikā students prot identificēt dotā uzdevuma iespējamos risinājumu ceļus, ierobežojumus un piedāvāt alternatīvus risinājumu variantus. Spēj izskaidrot informācijas tehnoloģiju pielietojuma būtību, iespējas un nozīmi noteiktās e-komercijas jomās. - Eksāmena laikā ir demonstrēta spēja atpazīt formulēto tematisko jautājumu būtību, kā arī lakoniski sniegt argumentētu uzdoto tematu skaidrojumu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs - 30%
Laboratorijas darbu uzdevumi - 40% Eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas ekonomikā un informācijas tehnoloģijā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|