Kods | DE0138 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valoda | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Diāna Rūpniece, Ludmila Derkača, Zoja Dombrovska, Jūlija Svitaja, Jūlija Kučerova, Irina Makarova, Antra Roskoša, Tatjana Smirnova, Zane Seņko, Oksana Ivanova, Anastasija Žiravecka, Jeļena Tretjakova, Alīna Nidagundi, Tatjana Kelebeka, Inese Kočote, Edvards Gabarajevs, Jeļena Sakizči, Tatjana Hovanska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Akadēmiskā bakalaura studiju programmas svešvalodas studiju kursa turpinājums. Runas un rakstu, lasīšanas un klausīšanās prasmes tiek attīstītas un nostiprinātas uz specialitātes tekstu bāzes, īpašu uzmanību veltot terminoloģijas, komunikatīvo modeļu un rakstu valodas leksisko un gramatisko struktūru apguvei un praktiskai lietošanai. . Lasīšanas prasmes un iemaņas tiek attīstītas, lasot tekstus specialitātē, kā arī pilnveidojot dažādas lasīšanas tehnikas un prasmes kritiski vērtēt un analizēt iegūto informāciju. . Klausīšanās prasmes un iemaņas tiek attīstītas, klausoties oriģinālus tekstus angļu valodā.. Runāšanas prasmes un iemaņas tiek attīstītas monologā un dialogā, diskusijā par aktuālām problēmām, uzdodot un atbildot uz jautājumiem, aizstāvot savu viedokli utt., kā arī uzstājoties auditorijā ar ziņojumu.. Rakstīšanas prasmes un iemaņas tiek attīstītas, rakstot esejas, ziņojumus, teksta kopsavilkumus par praktiskajās nodarbībās un patstāvīgi izlasītiem tekstiem.. Visi teksti lasīšanai, kā arī rakstīšanas un runāšanas tēmas tiek atlasītas atkarībā no grupas specialitātes, ņemot vērā valodas prasmju līmeni. Leksiskās un sintaktiskās konstrukcijas, kas raksturīgas zinātnes un speciālā lietojuma valodai (SLV), tiek mācītas neatkarīgi no grupas specialitātes.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt un pilnveidot studējošo runāšanas, rakstīšanas, lasīšanas un klausīšanās prasmes un iemaņas speciālā lietojuma angļu valodā. Studiju kursa uzdevumi: 1) attīstīt studējošo specialitātes terminoloģijas zināšanas; 2) attīstīt studējošo lietišķās sarakstes kompetenci; 3) attīstīt studējošo speciālā lietojuma angļu valodas kompetenci tādā līmenī, lai studiju kursa beidzējs prastu patstāvīgi lasīt un saprast profesionālu literatūru angļu valodā B2-C1 līmenī, iegūt un izmantot darbam nepieciešamo informāciju profesionālajā komunikācijā un sarakstē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izmantot kompleksu, integrētu metodi darbam ar rakstisku un klausāmu tekstu; spēj analizēt un komentēt tekstu, tabulas, diagrammas, shēmas, atlasīt un izprast svarīgāko informāciju. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj strādāt ar datu bāzēm un speciāliem resursiem angļu valodā (specialitātes programmatūra, profesionālas mājas lapas, utt.). - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj pielietot komunikācijas prasmes profesionālajā jomā, piedaloties diskusijās, veidojot dialogus, uzstājoties ar prezentāciju. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte. Spēj izmantot jaunu leksiku, profesionālo terminoloģiju un žargonu dažādās komunikatīvās situācijās (telefonsaruna, sapulce, videokonference, lietišķā sarakste utt.). - Pārbaudes darbi, prezentācijas. Prot atšķirt dažādas rakstīšanas stilus, un rakstīt esejas, referātus, kopsavilkumus un atsauksmes. - Pārbaudes darbi, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas, problēmu izpēte - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valodas zināšanas B2 līmenī saskaņā ar Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|