Kods | IV0077 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Starptautiskā biznesa etiķete un komunikācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Astra Auziņa-Emsiņa, Gunta Krasta, Ilze Boitmane | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz priekšstatu un attīsta pielietošanas prasmes starptautiski atzītu un pieņemtu uzvedības, saskarsmes un komunikāciju normu ievērošanā uzņēmējdarbībā, starpvalstu attiecību veidošanā, tajā skaitā diplomātisko attiecību veidošanā. Students apgūst teorētiskas un praktiskas zināšanas efektīvai informācijas apmaiņai, gūst pielietošanas prasmes komunikācijā ar dažādām ieinteresētajām pusēm. Tiek veidota izpratne par individuālā un organizācijas tēla veidošanas pamatprincipiem. Attīstītas publiskās runas, uzstāšanās un prezentēšanas prasmes. Studenti apgūst verbālās un neverbālās komunikācijas pamatus, globālā biznesa etiķete, prezentācijas prasmes, tīkla etiķeti, kā arī sociālo tīklu darbības pamatprincipus un tēla veidošanu. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot un attīstīt labvēlīgas, mūsdienu nacionālajiem un starptautiskajiem standartiem atbilstošas vispārcilvēciskās, lietišķās un oficiālās saskarsmes un komunikācijas prasmes pielietošanai profesionālajā darbībā. Studiju kursa uzdevumi: 1.) attīstīt prasmi adekvāti izvēlēties un pielietot noteiktai situācijai atbilstošu uzvedības modeli; 2.) sniegt zināšanas kā pārstāvēt uzņēmumu/organizāciju un sadarboties ar dažādām ieinteresētajām pusēm; 3.) veicināt prasmi kritiski vērtēt savu un citu cilvēku uzstāšanos; 4.) pilnveidot dažādas runas tehnikas, runas struktūru un izprast tās psiholoģiskos aspektus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot atšķirības starp iekšējo un ārējo komunikāciju, izprot tēla veidošanas pamatprincipus. - Kontroldarbs. Spēj izveidot un demonstrēt prezentēšanas prasmes, izvēlēties efektīvākos verbālās un neverbālās komunikācijas rīkus, piemērot savu prezentāciju, runu vai uzstāšanos atbilstošai auditorijai, tajā skaitā starptautiskā vidē. - Prezentācija par kādas valsts lietišķo etiķeti. Pārzina lietišķās etiķetes prasības un prot pielietot tās atbilstošās situācijās, tajā skaitā apģērba izvēlē un atbilstošās uzvedības manieres. - Argumentēta eseja. Izprot komunikācijas veidošanas un komunikācijas procesa veidošanās teorētiskos aspektus, izprot un atpazīst komunikācijas barjeras, to cēloņus. - Eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Argumentēta eseja: Etiķete vēsturisks aizspriedums vai ikdienas nepieciešamība? - 25%
Prezentācija par kādas valsts lietišķo etiķeti - 25% Kontroldarbs par studiju kursā apgūtajām lietišķās etiķetes tēmām - 25% Eksāmens - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas saskarsmes pamatos; prasme strādāt ar datoru; izpratne par uzņēmējdarbības pamatprincipiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|