Kods | AD0008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Telpas divu un trīs dimensiju modelēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Edgars Kirilovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursu veido lekcijas, demonstrējumi un laboratorijas darbi, kas apraksta un māca pamatkoncepcijas un tehnikas automatizētās projektēšanas sistēmu tehnoloģiskajās vidēs divu dimensiju telpas, mēbeļu izvietojuma, griestu plāna un šķērsgriezumu rasējumu veidošanai; divu dimensiju mēbeļu, interjera dizaina un konstrukciju rasējumu veidošanu, caurskati un darbības ar tiem. Studenti apgūst prasmes veidot viena- un divpunktu perspektīvas rasējumus interjera dizaina risinājumu vizualizācijai un komunikācijām, mācās iegūt ar dažādām metodēm trīs dimensiju interjera objektu un perspektīvo skatu modeļus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: sniegt pamatzināšanas un attīstīt prasmes pielietot ArchiCAD programmatūras 2D/ 3D vidi produktu un interjera projekta projektēšanai. Uzdevumi: 1. Attīstīt pielietot principus 2D tehniskās dokumentācijas sagatavošanai. 2. Sniegt paņēmienus 3D telpas un/ vai produkta modeļa projektēšanā. 3. Attīstīt prasmes pielietot metodes interjera projekta vai produkta vizualizācijas un prezentācijas izveidei. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lietot programmatūru 2D tehnisko rasējumu izveidošanai (produkts, telpa). - Dalība diskusijās.
Praktisko uzdevuma vērtējums.
Teorijas jautājumu tests. Spēj projektēt mēbeles un telpas interjeru 3D vidē. - Dalība diskusijās. Praktisko uzdevuma vērtējums. Spēj sagatavot tehnisko dokumentāciju, vizualizācijas, prezentācijas materiālu. - Dalība diskusijās. Praktisko uzdevuma vērtējums. Spēj izvēlēties optimālākos risinājumus projekta realizēšanai programmatūras vidē. - Dalība diskusijās. Eksāmens (studiju projektu gala prezentācija). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība diskusijās - 10%
Teorijas jautājumu tests - 20% Praktisko uzdevumu vērtējums - 30% Eksāmens (studiju projektu gala prezentācija) - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Rasēšana; AutoCAD. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|