Kods | BM0145 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Bojāto konstrukciju dinamikas datoranalīze | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Transports | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sergejs Bratarčuks | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 7.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Destruktīvie un nedestruktīvie bojājumi. Nedestruktīvo bojājumu uzkrāšanas un defektu attīstības fenomenoloģisks modelis. Konstrukciju ar bojājumiem un defektiem dinamiskā slogojuma un slodzes atkārtojamības datoranalīze. Konstrukciju frekvenču spektra un iekšējās slāpēšanas evolūcija ekspluatācijā. Modeļu izmantošana tehniskā stāvokļa novērtējumam un konstrukciju defektācijai. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas par destruktīviem un nedestruktīviem bojājumiem, iemācīties sastādīt nedestruktīvo bojājumu uzkrāšanās un defektu attīštības diferenciālvienādojumus, iemācīties noteikt bojātu konstrukciju dinamisko slogojumu un slodzes atkārtojamību, iemācīties pētīt mehānisku sistēmu svārstības un mašīnu slogojuma un resursa aprēķināšanas mūsdienu metodes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zina diagnostikas modeļus, dažādu detaļu mehānismu mijiedarbību - Eksāmens. Zinātniskie semināri. Praktiskais darb
Pārbaudes darbs Prot klasificēt diagnostikas sistēmas, izprot akustisko mehānismu diagnostiku - Eksāmens. Zinātniskie semināri. Praktiskais darb Pārbaudes darbs Zina plaisas attīstības teoriju, lineāro un spektrālo bojājumu summēšanas hipotēzi - Eksāmens. Zinātniskie semināri. Praktiskais darb Pārbaudes darbs Prot pielietot dažādas demferēšanas analīzes metodes - Eksāmens. Zinātniskie semināri. Praktiskais darb Pārbaudes darbs |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskais darbs - 30%
Pārbaudes darbs - 20% Prezentācijas - 20% Zinātniskais seminars - 10% Ekšamens - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Maģistra darbs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|