| Kods | IV0073 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Inovāciju vadīšana būvniecībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Būvniecība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Jānis Vanags, Tatjana Tambovceva, Ģirts Zariņš | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija | 
					
				Studiju kurss sniedz zināšanas par inovāciju vadīšanas prasmes efektivitātes kritērijiem, alternatīvu analīzi un personāla apmācību visiem jauninājumiem. Studenti iepazīstas ar būvniecības organizācijas strukturizācija, pārmaiņām būvorganizācijā un šo pārmaiņu modeļiem.. | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs | 
				
  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Mērķis un uzdevumi, izteikti  kompetencēs un prasmēs  | 
			Sniegt zināšanas par inovācijas vadīšanu būvniecībā, inovāciju projektēšanu un inovāciju darbības efektivitātes noteikšanu būvniecības nozarē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Sasniedzamie studiju  rezultāti un to vērtēšana  | 
			
				
					
						Zināt inovāciju jēdzienu un būtību - situāciju analīze, seminārs. Pārzināt būvniecības nozares aktualitātes, tās darbības raksturojumu, izprast ar nozari saistītās teorētiskās un praktiskās pamatnostādnes - situāciju analīze, praktiskie uzdevumi, seminārs. Pārzināt inovāciju procesu stratēģisko vadību, vadīšanas funkciju sistēmu un procesa saturu - situāciju analīze, praktiskie uzdevumi, seminārs,eksāmens.  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji | 
				 
					
					
						Praktiskais darbs - 30% 
					
					
					 
			Prezentācija - 10% Aktivitāte semināros - 10% Eseja - 20% Eksāmens - 30%  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Studiju kurss balstās uz zināšanām, kas apgūtas iepriekšējā mācību periodā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums | 
				
  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene  | 
				Nepilna laika studijas Klātiene  | 
				Nepilna laika studijas Neklātiene  | 
			
|---|---|---|---|