Kods | BM0056 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ievads studiju nozarē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Mehānika, mašīnzinības, mašīnu un aparātu būvniecība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jānis Vība, Ilmārs Vīksne, Marina Čerpinska, Guntis Spriņģis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 1.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmets paredzēts Transporta un mašīnzinību fakultātes inženiertehnikas un mehānikas programmā studējošiem studentiem dienas un neklātienes apmācības studentiem. Studenti tiek iepazīstināti ar RTU vēsturi un struktūru, ar studiju procesu regulējošiem normatīvajiem dokumentiem. Studenti tiek iepazīstināti ar mašīnbūves stāvokli un attīstības tendencēm valstī, kā arī ar inženieru darba specifiku nozarē. Studentiem tiek izklāstīti pamatjēdzieni par skaitļošanas un projektēšanas metodēm, izgatavošanas metodēm kā arī par mašīnu eksplotāciju.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studīju priekšmeta mērķis ir dot izpratni par studiju procesa organizāciju RTU, studentu pienākumiem un tiesībām. Dot ieskatu mašīnbūves nozares risināmo jautājumu specifikā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studentam jāiegūst priekštats par inženiertehnikas un mehānikas fundamentālo lomu mašīnbūvē. - Praktiskie uzdevumi.
Kritēriji: Darbi iesniegti mācībspēkam; maksimāls vērtējums, ja veikta simulācija. Studentam jāsaprot akadēmiskās izglītības atšķirības no tehniskās izglītības. - Diskusija. Kritēriji: Aktīva dalība diskusijā. Studentam jāspēj izvērtēt mehānikas uzdevumu daudzveidība un loma mūsdienu tehnikā. - Ieskaite. Kritēriji: pareizas atbildes uz jautājumiem par mehāniskajiem procesiem. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie uzdevumi (3) - 60%
Diskusija - 20% Ieskaite - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vidējā izglītība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|