IV0060 Tirgzinību plānošana

Kods IV0060
Nosaukums Tirgzinību plānošana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Elīna Gaile-Sarkane, Māris Bērziņš, Diāna Līduma, Inese Vētra
Kredītpunkti 4.0
Daļas 1
Anotācija Mārketinga problēmu noteikšana, izvērtēšana, analīze. Mārketinga mērķu noteikšana. Mārketinga stratēģijas. Mārketinga plāni. Mārketinga budžets. Mārketinga stratēģiskais plāns. Mārketinga aktivitāšu realizācija un kontrole. SVID analīze un tirgzinības plānošana. Tirgzinības plānošanas no Tirgzinības kompleksa viedokļa. Tirgzinības plānošanas veidi. Plānošana cenu veidošanā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads kursā „Tirgzinību plānošana” 2 2 1 2
Tirgzinību plānošanas procesa elementi 4 2 2 6
Tirgzinību audits 10 16 5 20
Stratēģisko lēmumu pieņemšanas metodes 4 8 2 10
Tirgzinību mērķu un stratēģiju noteikšana 4 6 2 10
Komunikāciju plāns 10 14 5 20
Cenu veidošanas plāns 4 8 2 8
Sadales plāns 6 8 3 8
Tirgzinību informācija 2 4 1 6
Kontrole tirgzinību plānošanas sistēmā 2 4 1 6
Kopā: 48 72 24 96
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju priekšmeta mērķis ir veidot izpratni par tirgzinību plānošanu un iegūt prasmi patstāvīgi pieņemt ekonomiski pamatotus lēmumus, risināt plānošanas uzdevumus, kas saistīti ar produktu pārdošanu un patērētāja vajadzību apmierināšanu
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj apkopot, analizēt un novērtēt nozaru un atsevišķu uzņēmumu (organizāciju, iestāžu) darbību un attīstības rādītājus, izvēlēties un apkopot statistikas un dažādu citu pārskatu datus; analizēt un novērtēt dažādus uzņēmumiem svarīgus rādītājus, veikt tirgus izpēti un mārketinga aktivitāšu plānošanu - Studiju priekšmeta vērtējums – eksāmens ar atzīmi. Lai saņemtu sekmīgu vērtējumu semestra laikā ir jāuzraksta 5 kontroldarbi, jāizstrādā un jāprezentē patstāvīgais darbs auditorijai.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskie un patstāvīgie darbi - 70%
Eksāmens - 30%
 
Priekšzināšanas Tirgzinības, Mikroekonomika, Makroekonomika, Uzņēmējdarbības ekonomika
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 20.0 40.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]