Kods | PA0111 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pasākumu menedžments un tehniskā producēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēks: doc. Agnese Hermane. Kursa ietvaros tiek aplūkoti dažādi pasākumu menedžmenta aspekti: (1) pasākuma jēdziens, veidi, pasākumu industrijas raksturojums; (2) pasākuma koncepcijas izstrāde, situācijas analīze, mērķu un mērķauditorijas definēšana; (3) pasākuma vietas un vides dizains; (4) pasākuma organizēšanas juridiski-tiesiskie aspekti mijiedarbē ar ieinteresētajām pusēm - attiecības ar radošo personālu, medijiem, pakalpojumu piegādātājiem, norises vietu, sponsoriem un pasūtītāju, apdrošinātājiem, autortiesību un blakustiesību turētājiem; (5) tehniskais plāns un scenārijs, tehniskās specifikācijas sagatavošana, apmeklētāju plūsmas un transporta menedžments; (6) komandas veidošana un vadīšana, sadarbības un komunikācijas nodrošināšana, brīvprātīgo piesaiste; (7) pasākuma auditorija un pasākuma komunikācija; (8) pasākuma budžets un naudas plūsmas veidošana; (9) risku un nelaimes gadījumu menedžments; (9) drošu un videi draudzīgu pasākumu organizēšana; (10) pasākuma novērtēšana un ietekme; (11) pasākumu plānošanas un komunikācijas tiešsaistes rīki. Apgūstot šo studiju kursu, studējošajiem būs plaša izpratne par to, kas ir iesaistīts un piedalās droša un kvalitatīva pasākuma plānošanā un realizācijā. Kursa laikā studentiem jāizstrādā pasākuma koncepcijas, budžeta un tehniskās realizācijas piedāvājums.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīstināt studentus ar pasākumu menedžmenta un producēšanas galvenajiem aspektiem, padziļināt zināšanas par dažādiem pasākumu tipiem un to tematiskajiem virzieniem (dažādas nozares un žanri), lai studējošie spētu šajā un citos studiju kursos iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas, kā arī paša studējošā iepriekšējo pieredzi pielietot pasākumu menedžmentā, producēšanā un profesionālajā izaugsmē. Kursa udevumi: – Attīstīt studējošo kompetences pasākumu menedžmentā - plānošanā, organizēšanā un producēšanā. – Attīstīt studentu prasmes patstāvīgi analizēt pasākumu kvalitāti un pašiem veidot dažāda veida pasākumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj atšķirt pasākumu veidus, izprot industrijas darbības principus. - Lekcijas un praktiskais seminārs. Individuālais uzdevums. Spēj veikt situācijas analīzi, izstrādāt projekta koncepciju definēt mērķus un mērķauditorijas segmentus, izvēlēties pasākuma vietu, laiku, veidot programmu, izvēlēties dalībniekus, piesaistīt apmeklētājus. - Individuālais uzdevums un diskusija. Rezultātu prezentēšana. Izprot droša un videi draudzīga pasākuma organizēšanas priekšnoteikumus, pārzina projektu risku menedžmentu un spēj rīkoties ārkārtas gadījumos. - Lekcijas un praktiskais seminārs. Individuālais uzdevums. Rezultātu prezentēšana. Spēj noteikt pasākuma ieinteresētās puses, sadarboties ar tām, piesaistīt partnerus. - Lekcijas un praktiskais seminārs Pārzina pasākuma organizēšanas juridiski-tiesiskos aspektus mijiedarbē, prot saskaņot pasākumu, izņemt nepieciešamās licences. - Lekcijas un praktiskais seminārs. Individuālais uzdevums. Rezultātu prezentēšana. Spēk veidot komandu, vadīt to, nodrošināt komunikāciju, piesaistīt brīvprātīgos. - Lekcijas un praktiskais seminārs. Spēj analizēt un izveidot pasākuma budžetu un kontrolēt naudas plūsmu. - Lekcijas un praktiskais seminārs. Prot pielietot pasākuma plānošanas tiešsaistes rīkus. - Praktiskas nodarbības, diskusija. Spēj atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu pasākuma menedžmenta jautājumu, to izvērtēt. Spēj izskaidrot šo informāciju un pasniegt to citiem. - Individuālais uzdevums. Rezultātu prezentēšana. Spēj izstrādāt projekta plānu un to prezentēt. - Projekta prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums - 20%
Divu pasākumu salīdzinošā analīze - 30% Pasākumu plāns un tā prezentācija - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mācību priekšmetam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas iepriekšējā pieredzē, projektu menedžmenta, finanšu un grāmatvedības, mārketinga un komunikāciju priekšmetos, u.c. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|