Kods | BS0019 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Organizāciju psiholoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gregory Scott Mathers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 7.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
"Veiksmīgam 21.-gadsimta vadītājam būs jāveic uzvedības un attieksmes izmaiņas, lai gūtu panākumus šajā dinamiskajā laikā" Ray French, Charlotte Rayner, Gary Rees, Sally Rumbles, ”Organizational Behaviour”, John Wiley & Sons, Ltd. England 2008. 38 lpp.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Organizācijas rīcība aptver relatīvi jaunu mācību priekšmetu jomu. Tā koncentrējas uz indivīdu uzvedību un grupu darbu ietvarot ētiskās vērtība un attieksmes. Organizāciju psiholoģija ir daudznozaru, aptverot sociālās zinātnes, piemēram, psiholoģiju un socioloģiju un antropoloģiju. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj atjaunot teorētisko pamatu organizāciju, modeļu un metožu izpratnei un ietekmēšanai OB laukā - Lekcijas un klases diskusijas, teksta lasīšana un uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs Spēj interpretēt un izprot indivīdu un grupu uzvedību un attieksmi organizācijās. - Lekcijas un klases diskusijas, teksta lasīšana un uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs Spēj pielietot OB teoriju, modeļus un paņēmienus, lai diagnosticētu un ieviestu izmaiņas organizācijās - Lekcijas un klases diskusijas, teksta lasīšana un uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs Izprot, ka organizācijas ir atbildīgas par saviem darbiniekiem un sabiedrību, kas viņus atbalsta; un, visbeidzot, pienākums rīkoties ar ieinteresēto personu pieeju, kā arī ētikas un morāles ziņā - Lekcijas un klases diskusijas, teksta lasīšana un uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Starpeksāmens - 15%
Starpeksāmens 2 - 15% Individuālais darbs - 15% Dalība lekcijās - 15% Grupu prezentācija un ziņojums - 15% Gala eksāmens - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|