Kods | BS0018 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pircēju uzvedība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārcis Ešmits | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 7.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss sniegs ievadu par paterētāja uzvedību. Uzsvars tiek likts uz faktoriem, kas kontrolē un ietekmē patērētāja uzvedību, un kā pārdevējs var gūt labumu no šiem faktoriem. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir noteikt apstākļus, kādos notiek pieprasījums pēc precēm un pakalpojumiem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Apspriest, kā mainās cilvēku uzvedība, pamatojoties uz ļoti dažādiem mainīgajiem lielumiem, piemēram, personību, vidi, pirkuma situāciju, dzīvesveidu, dzīves ciklu utt. - Dalība lekcijās, projekts, pārbaudes darbi, starpeksāmens, gala eksāmens Izskaidrot kultūras un ar kultūru saistīto elementu lomu kā daļu no patērētāju uzvedības - Dalība lekcijās, projekts, pārbaudes darbi, starpeksāmens, gala eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība lekcijās - 10%
Pārbaudes darbi - 8% Prezentācija - 7% Mājasdarbi - 20% Grupu gadījumu analīze - 20% Starpeksāmens - 15% Gala eksāmens - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mērketinga menedžements | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|