Kods | IV0037 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Inovācijas būvniecībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Būvniecība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ineta Geipele, Ģirts Zariņš, Iveta Stāmure | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ietver jautājumus par Inovāciju nozīmi, būtību būvniecībā. Studiju kursa ietvaros tiek izvērtētas un analizētas inovāciju plānošanas īpatnības būvniecībā, to ieviešana un finansēšana, ekonomiski izdevīgākās alternatīvas pamatojums un vajadzīgo inovāciju izvēle.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: gūt teorētisku ieskatu un praktiski noderīgas iemaņas inovatīvas darbības organizatoriskajos un vadības procesos būvniecības nozarē. Uzdevumi: izprast inovāciju būtību un nozīmi; analizēt inovāciju lomu produktu dzīves cikla dažādos posmos būvniecības nozarē; izprast un salīdzināt inovāciju attīstīšanas metodes un spēt atrast konkrētai situācijai piemērotāko; pārzināt inovāciju finansēšanas iespējas un izvēlēties atbilstošāko finansēšanas avotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti spēj aprakstīt inovācijas jēdzienu un būtību, to nozīmi būvniecībā - 1. praktiskais darbs, situāciju analīze, eksāmens Studenti prot aprakstīt būvniecības nozares aktualitātes, tās darbības raksturojumu, ar nozari saistītām teorētiskām un praktiskām pamatnostādnēm - 2. praktiskais darbs, situāciju analīze, praktiskie uzdevumi, eksāmens Studenti prot izmantot inovāciju procesu, stratēģiskās vadības principus, vadības funkciju sistēmu un procesa saturu būvniecības nozarē - 3. Grupu darbs, prezentācija, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Praktiskais darbs "Eseja par inovācijām būvniecībā" - 20%
2. Praktiskais darbs - doto situāciju analīze - 20% 3. Grupas darbs - pētījums par inovatīvu produktu būvniecībā - 20% 4. Grupas darba prezentācija - 10% 5. Eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšmets balstās uz zināšanām, kas apgūtas iepriekšējā mācību periodā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|