Kods | BS0017 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Starptautiskais bizness | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Andrejs Jakobsons, Inese Eglīte, Sanita Meijere | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 7.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek apvienota starptautiskā biznesa teorētiskā pieeja ar tās praktisko pielietojumu, tādējādi apgūstot praktisku izpratni par starptautisko biznesu, uzsvaru liekot uz biznesa attīstību, sadarbības un tirdzniecības veidošanu starptautiskajos tirgos. Tiek analizētas praktiskas situācijas un meklēti biznesa risinājumi, ņemot vērā starptautiskā biznesa aspektus un izvērtējot potenciālās iespējas dažādās valstīs. Šīs zināšanas un prasmes ir noderīgas, vadot un pārvaldot biznesu starptautiskā vidē, pilnveidojot analītiskās, tirgus izpētes, biznesa prezentācijas prasmes.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veicināt starptautiskā biznesa pārvaldību, lai veiktu stratēģiskus lēmumus, izvērtējot starptautisko vidi, tirgus raksturojumu un prasības. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar starptautiskā tirgus aspektiem (politikas, likumdošanas, konkurences, piegādes ķēdes, vides, u.c.). 2. Radīt izpratni par starptautiskā biznesa attīstības veidiem un iespējām dažādos tirgos. 3. Attīstīt prasmes izstrādāt starptautiskā tirgus konkurences un tās elementu analīzi. 4. Attīstīt prasmes pilnveidot stratēģisku, uz faktiem balstītu analīzi par starptautiskiem tirgiem, izvērtējot dažādas industrijas un uzņēmumu attīstības stadijas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izvērtēt starptautiskā biznesa situāciju, veidojot kontekstu un dažādus tirgus aspektus. - Aktivitāte lekcijā, gala eksāmens, mājasdarbi, starpeksāmens. Spēj izvērtēt dotās biznesa vienības starptautiskā tirgus pozīciju un to izceļošo informāciju. - Starpeksāmens, mājasdarbi, gala eksāmens, pārbaudes darbi. Pārzina un orientējas starptautiskās konkurences un tirgus veidojošos elementos. - Aktivitāte lekcijā, mājasdarbi, gala eksāmens. Izprot sekundāro un primāro starptautiskā tirgus informāciju, prioritizē to un veido stāstījumu. - Mājasdarbi, gala eksāmens, pārbaudes darbi. Spēj veidot stratēģisku, uz faktiem balstītu analīzi par starptautiskiem tirgiem, izvērtējot individuālas industrijas un uzņēmumu attīstības stadijas nianses. - Mājasdarbi, gala eksāmens, pārbaudes darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Starpeksāmens - 20%
Gala eksāmens - 20% Mājasdarbi - 20% Pārbaudes darbi - 20% Dalība un aktivitāte lekcijās - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valodas priekšzināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|