| Kods | DE0067 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Vācu valodas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ilze Siliņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kurss ir paredzēts vācu valodas, kā otras svešvalodas, prasmju attīstīšanai un integrēšanai.. Vācu valodas ievadkurss: 1) sarunvalodas pamatzināšanu attīstīšana (spēja aprakstīt pieredzēto, notikumus, centienus, īsi pamatot un paskaidrot savus uzskatus un plānus); 2) īsu dialogu un monologrunu audiēšanas prasmju attīstīšana; 3) rakstīšanas pamaptrasmju apgūšana (spēja izveidot vienkāršu, saistītu tekstu par profesionāli tuviem vai personīgi interesējošiem tematiem); 4) specializējošas leksikas un lietišķu sarunu prasmju attīstīšana.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta uzdevumi: Kurss uzsver valodas aktīvu lietošanu komunikācijā un palīdz attīstīt sekojošas prasmes: 1) valodas prasmes, kuras var pielietot dažādās situācijas un sfērās neiedziļinoties specifiskās detaļas atsevišķās tēmās; 2) rakstu valodas iemaņu attīstīšana, kas ietver dokumentu un vēstuļu noformēšanu; 3) spējas loģiski un tekoši izteikt domas gan rakstiski, gan mutiski; 4) vācu valodas gramatikas pamatu apgūšana, lai spētu lasīt, rakstīt un orientēties sarunā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lasīt un identificēt izlasītās informācijas saturu monologos, dialogos un vieglas un vidēji grūtas pakāpes vispārīgas tematikas tekstos. - Pārbaudes darbi, praktiskie darbi, eksāmens Spēj saprast uztvertās informācijas būtību un saturu par aktuāliem ikdienas tematiem autentiskos audio/video monologos, dialogos. - Prezentācijas, eksāmens Spēj brīvi un spontāni sazināties, uzņemties iniciatīvu dialogos, pārrunās, īsās diskusijās, kā arī interpretēt īsu tekstu saturu par aktuāliem ikdienas tematiem. - Prezentācijas, praktiskie darbi, eksāmens Spēj modelēt īsu, detalizētu monologu, dialogu, loģiski izpaust savu viedokli frāzēs, idiomās. - Prezentācijas, praktiskie darbi, eksāmens Spēj uzrakstīt īsu vēstuli, apsveikumu, korekti lietojot nepieciešamo leksiku, gramatiskās konstrukcijas un interpunkciju. - Rakstu darbu portfelis, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 5%
Pārbaudes darbi, praktiskie darbi - 15% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | bez priekšzināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||