Kods | DE0018 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Speciālās elektriskās mašīnas robotizētām sistēmām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Enerģētika un elektrotehnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Andrejs Podgornovs, Elena Ketnere, Kārlis Gulbis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Aplūkota speciālo elektrisko mašīnu robotizētām sistēmām (SEMRS) nomenklatūra, uzbūves un darbības principi, izpildāmās funkcijas, pielietojuma jomas, mehatronikas principi, drošums, informatīvas SEMRS, elektromagnētiskie sajūgi un bremzes, kā arī SEMRS attīstības virzieni un perspektīvas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: - iepazīties ar SEMRS nomenklatūru, uzbūves un darbības īpatnībām, parametriem; - apgūt SEMRS izmantošanas iespējas robottehnikas elektropiedziņas un to vadības sistēmās; - iemācīties praktiski pielietot dažādus SEMRS slēgumus, regulēšanas un vadības veidus. Uzdevumi: - pārzināt SEMRS pielietošanas iespējas dažādās robottehnikas nozarēs; - prast veikt SEMRS parametru noteikšanai nepieciešamos mērījumus un sastādīt pieslēgumu shēmas, - prast izvēlēties konkrētu funkciju izpildei nepieciešamās SEMRS. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prasme patstāvīgi veikt SEMRS parametru mērījumus un novērtēt eksperimentālos rezultātus. Laboratorijas kvalitātes vērtējums. - Laboratorijas un mājas darbu kvalitātes vērtējums.
Eksāmens, mutiskas vai rakstiskas atbildes uz eksāmena jautājumiem novērtējums.
Prasme izvēlēties uzdevumam atbilstošas SEMRS, ievērojot tehniski ekonomiskos nosacījumus. Mājas darbu kvalitātes vērtējums.. - Laboratorijas un mājas darbu kvalitātes vērtējums. Eksāmens, mutiskas vai rakstiskas atbildes uz eksāmena jautājumiem novērtējums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens / referāts - 50%
laboratorijas darbi - 20% mājas darbi - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas par elektrību, magnētismu, enerģijas pārveidošanu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|