BS0006 Mārketinga menedžments

Kods BS0006
Nosaukums Mārketinga menedžments
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte
Kredītpunkti 7.0
Daļas 1
Anotācija Šis kurss iepazīstina ar galvenajām mākretinga problēmam un perspektīvām un iemesliem, no kā tās rodas. Šis kurss palīdz attīstīt spēju strukturizēm un analīzēt šīs problēmas un piedāvā piemērotākos instrumentus un konceptus to risināšanai. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Konceptuālās struktūras; kursa/izpētes pārskats 3 5 0 0
Mārketinga stratēģiju un plānu izstrāde 3 5 0 0
Informācijas un prognožu apkopošana pēc pieprasījuma 3 5 0 0
Kondukcijas mārketinga izpēte 4 5 0 0
Ilgtermiņa nomas attiecību izveide 3 5 0 0
Patērētāju tirgus analīze 3 5 0 0
Biznesa tirgus analīze 4 5 0 0
Pasaules tirgus analīze 4 5 0 0
Tirgus segmentu un mērķa identificēšana 3 5 0 0
Zīmola pozicionēšana 3 5 0 0
Zīmola kapitāla radīšana 3 5 0 0
Konkurētspējas izaugsmes veicināšana 3 5 0 0
Produkta stratēģijas pocizionēšana 4 5 0 0
Pakalpojumu attīstīšana un vadība 4 5 0 0
Jaunu tirgus piedāvājumu ieviešana 3 5 0 0
Cenu veidošana Stratēģijas un Programmas 3 5 0 0
Integrēto mārketinga kanālu izstrādāšana un pārvaldība 3 5 0 0
Izplatīšana, mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība un loģistika 3 5 0 0
Integrēto mārketinga komunikāciju izstrāde un pārvaldība 3 5 0 0
Masu komunikācijas vadīšana 3 5 0 0
Digitālā tehnoloģija 3 5 0 0
Komunikācijas: Tiešsaistē, sociālajā tīklā, multividē un ar mobilo telefonu 4 5 0 0
Personisko sakaru vadība: Tiešais un datu bāzes mārketings un personiskā tirdzniecība 4 5 0 0
Ilgstošās darbības 4 5 0 0
Kopā: 80 120 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kurss tiks koncentrēts uz tirdzniecības jautājumiem, kas palīdzēs mārketinga vadītājam piesaistīt un saglabāt klientus kā līdzekli, lai uzlabotu uzņēmuma akciju vērtību
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj izskaidrot mārketinga teoriju un koncepcijas - Diskusijas klasē, uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs
Spēj formulēt pamata mārketinga audita un mārketinga plānu - Diskusijas klasē, uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Dalība lekcijās - 10%
Mārketinga projekts - 40%
Gadījumu analīze - 10%
Pārbaudījumi kursa ietvaros - 10%
Starpeksāmens - 10%
Gala eksāmens - 20%
 
Priekšzināšanas Priekšzināšanas nav nepieciešamas
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 7.0 80.0 26.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]