Kods | BM0040 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Apvidus skaitliskie modeļi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ģeodēzija un kartogrāfija, ģeomātika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Māris Kaļinka, Jānis Ancāns | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Teorētiskie pamati: apvidus objektu klasificēšana, objektu katalogs,topogrāfisko datu struktūras. Situācijas un augstumu modeļi, darbības ar tiem. Realizācija: tehniskie un programmatiskie līdzekļi, datu apmaiņa, lietošanas sfēras.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Gūt priekšstatu skaitlisko par apvidus modeļu veidošanas principiem. Pārzināt reljefa modeļu veidus un to pielietošanas iespējas. Pēc priekšmeta beigšanas students, pārbaudot savu datu kvalitāti, spēj izveidot optimālāko Zemes virsmas fragmenta skaitlisko modeli atbilstoši savam inženiertehniskajam mērķim, spēj vizuāli attēlot savu modeli un tā precizitāti. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj veidot sasaisti ar citām ģeomātikas jomām un patstāvīgi izvēlēties vai iegūt datus apvidus modelēšanai. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana. Eksāmens. Spēj izvēlēties un pielietot reljefa un topogrāfiskās situācijas modelēšanai atbilstošāko paņēmienu. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana kontroldarba veidā. Eksāmens. Spēj novērtēt reljefa un topogrāfiskās situācijas modeļu precizitāti ar statistikā pieņēmtām metodēm. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana kontroldarba veidā. Eksāmens. Spēj datorvidē attēlot reljefu un topogrāfiskās situāciju, kā arī precizitāti. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana kontroldarba veidā. Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Laboratorijas darbi un to prezentēšana - 50%
Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Datorgrafika, ģeodēzija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|