Kods | BM0009 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Būvju apsekošana un pārbaude | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Būvniecība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aigars Ūdris | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Būvju apsekošana un pārbaude ar aprēķinu un kontrolslodzēšanu. Instrumenti un mēraparatūra. Iegūto rezultātu apstrāde un analīze. Ieteikumu un slēdzienu veidošana par būves tehnisko stāvokli.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas par pieejām būvju pārbaudēs, izprast būvtehnisko vērtējumu pamatnostādnes un loģiku, iemācīties praktiski rīkoties, organizējot apsekošanas un izpētes darbus uz vietas objektā. Nostiprināt kompetenci attiecīgu pārbaužu rezultātu analīzē, spēt definēt izpētes rīcības plānu konkrētos virzienus un detalizācijas pakāpi. Racionāli sadalīt ieguldījumus praktiskajā un analītiskajā darba daļā, iegūt iemaņas plānot un vadīt apsekošanas darbus. Prast sadarboties ar pasūtītāju, formulējot darba uzdevumu un sasniedzamos mērķus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Iemaņas izprast būvju apsekošanas un izpētes darbu metodiku, spēt organizēt ēku tehniskā stāvokļa novērtēšanu, mācēt apkopot vajadzīgos datus, apgūt elementāras prasmes mērierīču pielietošanā - Lekcijas, kā arī semināru tipa un praktiskās nodarbības. Kritērijs - atbilžu pilnvērtīgums, definējot iespējamo rīcību objektā. Darba uzdevuma sastādīšana reālai rīcībai Spēja analizēt vispārējo situāciju un ekspluatācijas drošumu objektā, vadoties no normatīvajām u.c. prasībām - Pastāvīgais darbs: - individuāli izvēlēta objekta apskate. Kritērijs - secinājumu un rekomendāciju plāna pilnvērtīgums Prasme apkopot novērojumus uz vietas objektā, tos sasaistot ar attiecīga atzinuma formulēšanu - iegūto zināšanu gala pārbaude, tajā sniegtā izklāsta vispusība un detalizācija; iegūto iemaņu akcepts un kvalitātes analīze |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums un aktivitāte - 10%
Izpildītais patstāvīgais praktiskais darbs - 35% Nokārtots eksāmens - 55% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas materiālu īpašību testēšanā laboratorijas apstākļos ar graujošām metodikām. Darbs ar negraujošo pārbaužu mērierīcēm (materiālu īpašību pārbaudēs). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|