Kods | AD0002 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Arhitektūras ētika un zinātniskā darba metodika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Uģis Bratuškins | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 12.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Arhitektūras pedagoģijas jaunākās metodes. Vietējās skolas attīstība un metodiskie principi.. Ētiskie principi attiecībās ar pasūtītāju, kolēģiem un profesionālo vidi. Zinātniskā darba struktūra un metodes. Zinātnisko pētījumu teorētiskie virzieni un izstrādes līmenis arhitektūras zinātnē Latvijā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Spēja orientēties zinātniskās pētniecības un profesionālās darbības ētikas aktualitātēs. Līdzdalība profesionālos semināros un diskusijās. Publikāciju analīze un aizstāvēšana. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast ētisko uzstādījumu ietekmi uz arhitekta projektētāja un arhitetka zinātnieka darbu - Seminārs Spēj organizēt arhitekta un zinātnieka sadarbību sarežģītu projektu izstrādē - Praktiskais darbs, seminārs Spēj patstāvīgi veikt konkrētas tēmas izpēti arhitektūras ētikas un menedžmenta jomā. - Praktiskā darba analīze un publiskā apspriešana. Eksāmens. Prezentācijas prasme publiskā diskusijā. - Diskusija |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Zinātniskā darba prezentēšanas prasme verbālā formā - 20%
Zinātniskā darba prezentēšanas prasme rakstiskā formā - 20% Pētījuma darba plāna strukturēšanas prasme - 15% Pētījuma metožu izvēles mērķtiecīgums - 15% Sagaidāmo rezultātu oriģinalitāte un zinātniskā novitāte - 15% Zinātniskā darba ētisko principu izpratne - 15% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Maģistra grāds arhitektūrā vai citā uz vides veidošanu attiecināmā jomā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|