Kods | LJA319 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Kuģu navigācijas tehniskie līdzekļi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Jūras transports | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Latvijas Jūras akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dmitrijs Goreļikovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss atbilst STCW kodeksa standartiem A-II/1 un A-II/2 un ietver IMO Moduļu kursu 7.01 un 7.03 atbilstošas sadaļas. . Nepilna laika neklātienes studijas tiek organizētas pēc individuāli sastādīta studiju plāna.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt kuģu vadītāju kompetenci ekspluatācijas un vadības līmenī, kas saistīta ar kuģu navigācijas tehniskos līdzekļu pielietošanu kuģa vietas noteikšanā un virziena precizitātes kontrolei sardzes laikā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina magnētisko kompasu un žirokompasu darbības principus. - Metodes.
Testi, ieskaites darbs / eksāmens.
Kritēriji.
Tiek demonstrētas zināšanas, atbildot uz pārbaudes jautājumiem, kuras iegūtas studiju kursā. Pārzina stūrēšanas vadības sistēmas, darba procedūras un pārslēgšanas no manuālās uz automātisko vadību un otrādi. - Metodes. Testi, ieskaites darbs / eksāmens. Kritēriji. Tiek demonstrētas zināšanas, atbildot uz pārbaudes jautājumiem, kuras iegūtas studiju kursā. Pārzina vadības sistēmu regulēšanu optimālai darbībai. - Metodes. Testi, ieskaites darbs / eksāmens. Kritēriji. Tiek demonstrētas zināšanas, atbildot uz pārbaudes jautājumiem, kuras iegūtas studiju kursā. Pārzina elektronisko navigācijas līdzekļu darbības principus, ierobežojumus, kļūdu avotus, nepareizu rādījumu atklāšanu un koriģēšanas metodes. - Metodes. Testi, ieskaites darbs / eksāmens. Kritēriji. Tiek demostrētas zināšanas, atbildot uz pārbaudes jautājumiem, kuras iegūtas studiju kursā. Prot strādāt ar navigācijas tehniskiem līdzekļiem un pareizi izmantot informāciju. - Metodes. Praktiskais darbs un patstāvīgais darbs. Kritēriji. Spēj un prot patstāvīgi un praktiski pielietot iegūtās prasmes darbos. Prot, izmantojot mūsdienīgus elektroniskos navigācijas līdzekļus, iegūt precīzu atrašanās vietu. - Metodes. Praktiskais darbs un patstāvīgais darbs. Kritēriji. Spēj un prot patstāvīgi un praktiski pielietot iegūtās prasmes darbos. Spēj noteikt atrašanās vietu un pārbaudīt noteiktās atrašanās vietas precizitāti, izmantojot navigācijas tehniskos līdzekļus. - Metodes. Praktiskais un patstāvīgais darbs, testi, ieskaites darbs / eksāmens. Kritēriji. Students ir kompetents risināt dažādas situācijas uz kuģi. Spēj noteikt un ņemt vērā kompasa labojumus. - Metodes. Praktiskais un patstāvīgais darbs, testi, ieskaites darbs / eksāmens. Kritēriji. Students ir kompetents risināt dažādas situācijas uz kuģi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Testi - 30%
Studējošā patstāvīgā, praktiskā darba izpilde - 30% Ieskaites darbs/eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Iepriekš apgūstamie kursi: Matemātika, Fizika, Teorētiskā mehānika, Elektrotehnika un elektronika. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|