Kods | RSU003 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Farmaceitiskais mārketings | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Otrā līmeņa profesionālā augstākā, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Mieriņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss tiek īstenots Rīgas Stradiņa universitāte. Studiju kursa vadītājs – Dins Šmits.. Studiju kursā uzmanība tiek vērsta uz farmācijas mārketinga procesiem, tā komponentēm un atbilstošas terminoloģijas pielietojumu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veicināt izpratnes veidošanos par mārketinga lomu farmaceitiskajā industrijā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot mārketinga jēdzienu un pielietoto terminoloģiju. Pārzina farmaceitiskā mārketinga galvenos uzdevumus. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens.
Kritēriji: lieto korekti mārketinga jēdzienu un nozares terminoloģiju. Spēj definēt farmaceitiskā mārketinga galvenos uzdevumus. Spēj veikt mārketinga situācijas analīzi. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: veic mārketinga situācijas analīzi un izdara secinājumus. Izprot zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanu, organizēšanu un uzraudzību, tai skaitā noteikumus par zāļu tirgvedību un komunicē ar mērķauditoriju. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: izskaidro zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanu, organizēšanu un uzraudzību. Spēj aprakstīt tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un piedalīties stratēģijas izstrādē. - Vērtēšanas metodes: aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās, eksāmens. Kritēriji: apraksta tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un sagatavo mārketinga stratēģiju. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens - 100%
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Farmaceita izglītība. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|