Kods | HIP701 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pedagoģiskās darbības saturs un organizācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Airisa Šteinberga | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss paredzēts studējošiem, kuri vēlas iegūt zināšanas un prasmes, kas ir izmantojamas un ļauj strādāt par pedagogu gan vispārējās, gan profesionālās izglītības līmenī, gan, atbalstot jauno darbinieku apmācību, savā darba vietā. Studiju kurss sadalīts četrās daļās: pedagoģiskās darbības plānošana, mācīšana un mācīšanās, attīstības psiholoģija un motivācija, prezentācijas un komunikācijas prasmes mācīšanas/mācīšanās procesā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu pedagoģiski psiholoģisko kompetenci. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt zināšanas un attīstīt prasmes plānot pedagoģisko darbību. 2. Sniegt zināšanas par mācīšanas un mācīšanās teorijām un to praktisko pielietojumu. 3. Attīstīt spēju vadīt motivāciju dažādu attīstības posmu auditorijās. 4. Attīstīt efektīvas pedagoģiskās komunikācijas un prezentācijas prasmes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zina un prot analizēt normatīvos aktus izglītības jomā. - Prezentācija par sastādītu nodarbību tematisko plānojumu. Izprot un pielieto mācību teorijas. - Pedagoģiskās situācijas analīze. Zina un prot pielietot kognitīvās un sociālās psiholoģijas atziņas dažādos attīstības posmos. - Problēmsituācijas analīze pēc dotajiem kritērijiem. Prot izveidot teorētiski pamatotu nodarbību. - Nodarbības prezentēšana un supervīzija. Prot pašnovērtēt un salīdzināt ar citvērtējumu iegūto zināšanu, prasmju un kompetenču saturu un kvalitāti. - Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Prezentācija par sastādītu nodarbību tematisko plānojumu - 20%
Izpratne par mācību teorijām / Pedagoģiskās situācijas analīze - 20% Problēmsituācijas analīze pēc dotajiem kritērijiem attīstības psiholoģijā - 20% Nodarbības prezentēšana un supervīzija - 20% Eksāmens - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Sociālā inteliģence, komunikatīvā kompetence, prasme analizēt teksta un audiovizuālo saturu tekstus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|