Kods | IVZ896 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Tirgzinību un produktu plānošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane, Toms Kreicbergs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Tirgzinību un produkta plānošana ir studiju kurss, kas dod padziļinātu priekšstatu par tirgzinību stratēģisko pusi. Studiju kursā uzsvars uz tirgzinību stratēģiju un produktu plānošanu, saprast soļus, ko veikt organizācijas komercdarbības efektivitātes palielināšanai, piemēram, mērķu noteikšanu un stratēģiju izstrādi, budžeta plānošanu un kontroli.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par tirgzinību un produktu plānošanu, iegūt prasmi patstāvīgi pieņemt ekonomiski pamatotus lēmumus, risināt plānošanas uzdevumus, kas saistīti ar produktu pārdošanu un patērētāja vajadzību apmierināšanu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt tirgus attīstības tendences dažādos segmentos, izvērtēt jaunas tirgus iespējas, tirgus potenciālu un pirktspēju, novērtēt pieprasījumu un piedāvājumu, kā arī analizēt un novērtēt potenciālos riskus. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens. Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt patērētāju vēlmes un vajadzības, to uzvedības īpatnības, veikt mērķa tirgus analīzi un izvēli kā arī novērtēt pieprasījumu un tā attīstības potenciālu. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens. Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu izvirzīt mārketinga mērķus uzņēmuma stratēģijas ietvaros, integrēt mārketinga stratēģiju uzņēmuma kopējā stratēģijā, izstrādāt mārketinga plānu, tai skaitā katra mārketinga kompleksa elementa attīstības stratēģiju. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens. Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt budžeta iespējas, kā arī plānotās mārketinga izmaksas mārketinga mērķu sasniegšanai, kā arī analizēt veiktspējas rādītājus un nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas mārketinga plānā. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Situāciju analīzes, grupu darbi un prezentācijas nodarbībās - 40%
Patstāvīgais darbs - 40% Eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Tirgzinības | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|