IVZ896 Tirgzinību un produktu plānošana

Kods IVZ896
Nosaukums Tirgzinību un produktu plānošana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane, Toms Kreicbergs
Kredītpunkti 3.0 (4.5 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Tirgzinību un produkta plānošana ir studiju kurss, kas dod padziļinātu priekšstatu par tirgzinību stratēģisko pusi. Studiju kursā uzsvars uz tirgzinību stratēģiju un produktu plānošanu, saprast soļus, ko veikt organizācijas komercdarbības efektivitātes palielināšanai, piemēram, mērķu noteikšanu un stratēģiju izstrādi, budžeta plānošanu un kontroli..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads tirgzinību un produktu plānošanā 4 6 2 8
Tirgus izpēte un konkurentu analīze 16 24 8 34
Mērķu noteikšana un stratēģijas izstrāde 20 30 10 40
Budžeta plānošana un kontrole 8 12 4 14
Kopā: 48 72 24 96
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par tirgzinību un produktu plānošanu, iegūt prasmi patstāvīgi pieņemt ekonomiski pamatotus lēmumus, risināt plānošanas uzdevumus, kas saistīti ar produktu pārdošanu un patērētāja vajadzību apmierināšanu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt tirgus attīstības tendences dažādos segmentos, izvērtēt jaunas tirgus iespējas, tirgus potenciālu un pirktspēju, novērtēt pieprasījumu un piedāvājumu, kā arī analizēt un novērtēt potenciālos riskus. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt patērētāju vēlmes un vajadzības, to uzvedības īpatnības, veikt mērķa tirgus analīzi un izvēli kā arī novērtēt pieprasījumu un tā attīstības potenciālu. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu izvirzīt mārketinga mērķus uzņēmuma stratēģijas ietvaros, integrēt mārketinga stratēģiju uzņēmuma kopējā stratēģijā, izstrādāt mārketinga plānu, tai skaitā katra mārketinga kompleksa elementa attīstības stratēģiju. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Spēj izmantot iegūtās zināšanas, lai varētu novērtēt budžeta iespējas, kā arī plānotās mārketinga izmaksas mārketinga mērķu sasniegšanai, kā arī analizēt veiktspējas rādītājus un nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas mārketinga plānā. - Situācijas analīzes, grupu darbi un to prezentēšana nodarbībās. Patstāvīgais darbs. Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Situāciju analīzes, grupu darbi un prezentācijas nodarbībās - 40%
Patstāvīgais darbs - 40%
Eksāmens - 20%
 
Priekšzināšanas Tirgzinības
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 4.5 2.0 1.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]