Kods | DA1124 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ūdens infrastruktūras fizikālu, ķīmisku un bioloģisku procesu pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Siltumtehnika, siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Kristīna Kokina, Linda Mežule, Kamila Gruškeviča | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss aplūko ūdens infrastruktūras fizikālu, ķīmisku un bioloģisku procesu pamatus. Studiju kurss ietver informāciju par svarīgākiem ūdens kvalitātes parametriem, procesiem, kas notiek inženiersistēmu elementos, sniedz informāciju par korekto ūdens kvalitātes novērtēšanu un atbilstību normatīviem. Studiju kursā tiek analizēti mūsdienīgu ūdens sagatavošanas un attīrīšanas tehnoloģiskie risinājumi, to efektivitāte un pielietojumu iespējas.. Studiju kursa beigās students spēj identificēt iespējamās problēmas ūdens infrastruktūrā, piedāvāt iespējamus risinājumus problēmu novēršanai.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir izveidot studentu zināšanu sistēmu par modernām ūdens testēšanas metodēm, kvalitatīvu atzinumu veidošanu, problēmu izskaidrošanu un korektīvu darbību pamatotu izvēli. Studiju kursa uzdevumi ir attīstīt studentu prasmes, lai analizētu inženiersistēmas procesos notiekošās izmaiņas un ieteiktu piemērotākos tehnoloģiskos risinājumus, kā arī izskaidrot normatīvo prasību nozīmi un to lomu ilgtspējīgas infrastruktūras nodrošināšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina ūdens kvalitātes parametrus un to nozīmi, kā arī likumdošanas prasības. - Ieskaite laboratorijas darbos. Spēj patstāvīgi veikt ūdens paraugu pamatanalīzes. - Ieskaite laboratorijas darbos. Spēj izveidot kvalitatīvu atzinumu par ūdens testēšanas rezultātiem. - Ieskaite laboratorijas darbos. Izprot ūdens infrastruktūras fizikāli-ķīmisko un bioloģisko procesu pamatus. - Eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Ieskaite laboratorijas darbos - 50%
Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas dabaszinībās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|