Kods | LKA212 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Kultūras un radošās nozares | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 8.0 (12.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēki: Agnese Hermane – docente, Mg.art, zinātniskā asistente, Astrīda Rogule – docente, Aija Freimane – doktors, asoc. viesprof., Roberts Putnis – Mg.art. vieslektors, Guna Zučika – vieslektors, Mārtiņš Linda – vieslektors, nozaru vieslektori.. Lekciju kursa ietvaros tiek aplūkota dažādu kultūras un radošo nozaru darbības specifika: mūzikas industrija, dizains, grafiskais dizains, kultūras tūrisms, mediju un reklāmas industrijas darbības modeļi un mūsdienu attīstības tendences. Kursa ietvaros studenti klausīsies nozaru vieslektoru lekcijas, lai iepazītu dažādu nozaru darbības praksi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir radīt studentiem izpratni par dažādu radošo industriju nozaru darbības specifiku, lai sekmētu dažādu nozaru sinerģijas iespēju izpratni. Kurss nodrošinās studentiem zināšanas par nozaru uzbūvi un praktisko darbību, palīdzēs noteikt studentiem sev interesējošās jomas, ko padziļināti apgūt prakses ievaros, un apzināties dažādu nozaru sadarbības nepieciešamību inovāciju radīšanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studējošie izprot populārās mūzikas tirgus struktūru. - Eseja Studējošie orientējas filmas veidošanas procesā, spēj sastādīt filmēšanas procesa plānu. - Praktisks uzdevums Studējošie ir informēts par reklāmas industrijas aktuālajām attīstības tendencēm Latvijā. - Lekciju atziņu izklāsts Studējošie pārzina kultūras tūrisma terminoloģiju, izprot Latvijas, Eiropas un pasaules tūrisma aktuālo problemātiku. - Tests Studējošie pārzina mediju teorijas pamatus, nozares darbības pamatprincipus un dažādu mediju darbības specifiku. - Tests Studējošie izprot sociālo mediju darbības līmeņus. - Diskusijas, tests Celts studējošo medijpratības līmenis. - Diskusijas, tests Studējošie orientējas dizaina nozares struktūrā, pārzina nozīmīgāko spēlētāju darbu. - Prezentācija Studējošie izprot dizaina domāšanas procesu, spēj to pielietot praksē dažādu problēmu risināšanā. - Grupu darbs Spēj novērtēt grafiskā dizaina pamatprincipu pielietojumu dažādās nozarēs. - Prezentācija par grafiskā dizaina elementiem Studējošie spēj patstāvīgi lietot grafiskā dizaina redaktorus, veidot savus grafiskā dizaina darbus. - Patstāvīgais darbs. Grafikas dizaina projekts |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eseja par mūzikas industriju - 13%
Filmēšanas eksplikācija - 13% Lekciju atziņu apkopojums par reklāmas tirgu Latvijā - 6% Tests par kultūras tūrismu - 13% Tests par mediju industriju - 18% Grupu darbs – dizaina problēmas risinājums, prezentācija - 24% Prezentācija un radošs darbs grafiskajā dizainā - 13% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|