Kods | DAA445 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Interaktīvas datorgrafikas praktiskie lietojumi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Katrīna Šmite, Mihails Kovaļovs, Evija Cibuļska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Interaktīvā datorgrafika nodarbojās ar objektu atveidojumu veidošanu, manipulāciju un apskati, izmantojot datortehnoloģijas. Tas, pirmkārt, prasa izstrādāt un konstruēt modeļus, kas reprezentē objektus tā, lai tos varētu radīt un apskatīt. Otrkārt, jāizstrādā tādas ierīces un paņēmienus, ar kuru palīdzību cilvēks var mijiedarboties ar modeli vai skatu. Kā arī jāizstrādā metodes, modeļa renderēšanai un saglabāšanai. Studiju kurss iepazīstina studentus ar interaktīvās datorgrafikas teoriju un praktiskiem pielietojumiem. Galvenais uzdevums ir apgūt 2D un 3D interaktīvās datorgrafikas principus un pielietošanas sfēras. Studiju kurss ietver praktiskus programmēšanas uzdevumus, kuru rezultātā studenti izstrādās interaktīvu grafisko lietojumprogrammu, kas ietver daudzas interaktīvās datorgrafikas pamatidejas un algoritmus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt teorētiskās pamatzināšanas un praktiskās iemaņas interaktīvās datorgrafikas lietojumprogrammu izstrādē. Iegūtās zināšanas studenti spēj pielietot praksē, lai izstrādātu interaktīvās lietotnes, kuras ir domātas noteikto uzdevumu risināšanai. Studenti spēj izstrādāt interaktīvu grafisko lietojumprogrammu, kas ietver daudzas interaktīvās datorgrafikas pamatidejas un algoritmus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina interaktīvās grafikas teorētiskos pamatus un galvenos pamatjēdzienus. Izprot interaktīvās lietotnes veidošanas iespējas. - Eksāmens, kas ietver kursa teorētiskos jautājumus. Spēj izstrādāt 2D vai 3D interaktīvu lietotni. - Praktiskie uzdevumi, kas saistīti ar interaktīvās lietotnes izstrādi. Spēj patstāvīgi pielietot iegūtās zināšanas lietotnes pilnveidošanai. - Praktiskie uzdevumi, kas saistīti ar papildus iespēju programmēšanu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Datorgrafikas pamatu izprašana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|