Kods | DAA442 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D grafikas modelēšana un animācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mihails Kovaļovs, Olga Krutikova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss paredzēts, lai apgūtu padziļinātas zināšanas trīsdimensiju modelēšanā un animācijā. Mūsdienās ļoti plaši pielieto datorgrafiku, lai vizualizētu neeksistējošu realitāti, dažādas drosmīgas un modernas idejas, konceptus, kas top realitātē. Tas ir viens no veidiem parādīt potenciālajam klientam jaunu, vel neesošu produktu. Trīsdimensiju grafiku pielieto ļoti daudzās sfēras: zinātnē, medicīnā, reklāmā, filmu industrijā, projektēšanā, virtuālajā realitātē utt.. Kursa gaitā tiek veidoti dažādi arhitektūras objekti un modelētas būtnes, pielietojot dažādus reālistiskus materiālus un tekstūras, tiek savienoti kopā izveidotie personāži un papildus rīki animācijai.. Kurss sniedz ieskatu gan trīsdimensiju grafikas teorijā, gan arī palīdz attīstīt savas radošas prasmes dažādu uzdevumu pildīšanas laikā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas trīsdimensiju modelēšanā un animācijā. Iegūtās zināšanas studenti spēs pielietot praksē, lai veidotu dažādas sarežģītības animācijas. Studenti apgūst prasmi veidot dažādus arhitektūras objektus un modelēt būtnes, pielietojot dažādus reālistiskus materiālus un tekstūras. Studenti spēj savienot kopā izveidotu personāžu un papildus rīkus animācijai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina modelēšanas un animācijas principus, spēj izveidot dažādas sarežģītības pakāpes scēnas, kas satur objektus vai objektu animāciju. Spēj pielietot dažādus materiālus un tekstūras, kā arī uzstādīt scēnas apgaismojumu. - Kontroldarbi, kas ietver kursa teorētiskos jautājumus. Spēj strādāt ar grafiskiem redaktoriem, lai veidotu dažādus trīsdimensiju objektus, teksturēt un animēt tos. - Praktiskie uzdevumi, kas saistīti ar modelēšanu, teksturēšanu, animācijas veidošanu. Spēj patstāvīgi pielietot iegūtās zināšanas. - Praktiskie uzdevumi, kas saistīti ar modelēšanu, teksturēšanu, animācijas veidošanu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | 3D objektu uzbūves izprašana, vēlamas priekšzināšanas 3D objektu modelēšanas un animācijas pamatos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|