Kods | DAA434 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ģeometriskā modelēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksandrs Sisojevs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Ģeometriskā modelēšana ir joma, kurā tiek aplūkotas matemātiskās metodes, kas balstītas uz reālistisku priekšmetu modelēšanu datorgrafikā un datorizētajā projektēšanā. Studiju kursa gaitā tiks izpētītas ģeometriskas modelēšanas metodes un to pielietošana datorgrafikas uzdevumos. Studentus iepazīstinās ar digitālās grafikas objektu ģeometrisko modelēšanu, izskaidros 3D objekta virsmas veidošanu un vizualizāciju. Studiju kursā tiks praktiski apgūtas sarežģīto ģeometrisko objektu modelēšanas iespējas, balstoties uz ģeometriskas modelēšanas metodēm un algoritmiem.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas sarežģīto ģeometrisko objektu modelēšanas uzdevumu risināšanai, izmantojot ģeometriskas modelēšanas metodes un algoritmus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina ģeometriskas modelēšanas metožu pamatus. Spēj tos pielietot dažādu datorgrafikas uzdevumu risināšanai. - Rakstisks eksāmens, kas ietver sevī gan teorētiskus jautājumus, gan praktiskos uzdevumus. Spēj patstāvīgi izstrādāt 3D grafikas lietojumprogrammas sarežģīto objektu modelēšanai, izmantojot ģeometriskas modelēšanas metodes un algoritmus. - Patstāvīgi izpildīti praktiskie uzdevumi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | 3D grafikas metožu un programminženierijas izprašana. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|