Kods | DAA432 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Digitālās grafikas tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksandrs Sisojevs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Digitālās grafikas tehnoloģijas kurss attīsta izpratni par 3D grafikas veidošanu dažādās platformās un iepazīstina studentus ar tehniskajām koncepcijām, kuru pamatā ir ģenerētu digitālu attēlu radīšana. Kursā tiek apskatītas dažādas trīsdimensiju grafikas tehnoloģijas un grafiskās bibliotēkas, kuras izmanto programmatūrās vai lietojumprogrammu projektēšanā un izstrādē dažādās platformās. . Kursā tiek izpētīti trīsdimensiju grafikas uzdevumi, tādi kā 3D scēnas ģenerēšana un vizualizēšana, 3D objekta attēlošana, utt. Kursā tiek izskatītas dažādas trīsdimensiju grafikas matemātiskas un algoritmiskas metodes un to pielietošanas specifika. Tiek praktiski pielietoti eksistējošie rīki un tehnoloģijas (programmēšanas valodas un vides, vizuālās komponentes, grafiskas bibliotēkas) dažādu digitālās grafikas uzdevumu risināšanai. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas dažādu trīsdimensiju grafikas uzdevumu risināšanai, izmantojot digitālās grafikas tehnoloģijas, metodes un rīkus. Studenti pārzina dažādas trīsdimensiju grafikas matemātiskas un algoritmiskas metodes un to pielietošanas specifiku. Studenti spēj praktiski pielietot eksistējošus rīkus un tehnoloģijas dažādu digitālās grafikas uzdevumu risināšanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina digitālās grafikas tehnoloģijas, 3D grafikas matemātisko un algoritmisko metožu pamatus. Spēj tos pielietot dažādu digitālās grafikas uzdevumu risināšanai. - Rakstisks eksāmens, kas ietver sevī gan teorētiskus jautājumus, gan prakstiskos uzdevumus. Spēj patstāvīgi izstrādāt lietotnes, izmantojot dažādas digitālās grafikas tehnoloģijas, programmēšanas vides un grafisko bibliotēku iespējas. - Patstāvīgi izpildīti praktiskie uzdevumi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Datorgrafikas pamatu izprašana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|