Kods | VSL705 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Arābu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Amr Mohamed Lotfy Eltalhawy Eladl | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Arābu valoda ir integrēts valodas kurss, kā mērķis ir attīstīt pamatprasmes un iemaņas: mutvārdu saziņu, lasīšanu, klausīšanos un rakstīšanu. Pabeidzot kursu, studentiem jāspēj brīvi un mērķtiecīgi izmantot iegūtās zināšanas gan mācību procesā, gan sabiedriskajā dzīvē. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir aktīva saziņa ar valodas starpniecību, kultūras integrācija un šādu kompetenču pilnveidošana: 1) apgūt valodas pamatus (arābu alfabētu, fonētiku, pareizrakstību, morfoloģiju, pamata sintaktiskās struktūras un elementāro gramatiku); 2) apgūt lasīšanas prasmi, lasot vienkāršus tekstus par dažādiem tematiem, saprast izlasītā saturu; 3) apgūt runātprasmi, piedaloties situatīvos monologos, dialogos, sarunās par aktuāliem jautājumiem, kas saistīti ar mācībām un ikdienas norisēm; 4) apgūt klausīšanās izpratnes iemaņas, izmantojot pamata un zemākā vidējā līmeņa autentiskus tekstus; 5) apgūt rakstīšanas prasmes, veicot īsus rakstīšanas uzdevumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti spēj izlasīt un saprast monologu, dialogu, pamata un zemākā vidējā līmeņa tekstu saturu par vispārīgiem tematiem. - Vērtēšana: mājas uzdevumi, pārbaudes darbi, eksāmens (teksts 1500 rakstzīmju apjomā, 10 problēmu ievirzes uzdevumi, 30 min). Vērtēšana: pārbaudes darbi – ieskaitīts/neieskaitīts; eksāmens – vērtējums 10 ballu skalā. Studenti spēj saprast dialogu / monologu audio / videoierakstus par aktuāliem ikdienas jautājumiem. - Vērtēšana: pārbaudes darbi, intervijas, eksāmens (2 min. garš audioieraksts, 8-10 uzdevumi, 10 min.). Vērtēšana: pārbaudes darbi – ieskaitīts/neieskaitīts; eksāmens – vērtējums 10 ballu skalā. Studenti spēj sazināties, uzsākt dialogu, sarunas, īsas diskusijas, kā arī atstāstīt īsu tekstu par aktuāliem ikdienas jautājumiem saturu. - Vērtēšana: mājas uzdevumi, pārbaudes darbi, eksāmens (2-3 sarunu tēmas). Vērtēšana: pārbaudes darbi – ieskaitīts/neieskaitīts; eksāmens – vērtējums 10 ballu skalā. Studenti spēj uzrakstīt īsu vēstuli, apsveikumu, CV, pareizi izmantojot attiecīgo leksiku, gramatiskās konstrukcijas un pieturzīmes. - Vērtēšana: mājas uzdevumi, eksāmens (īsa vēstule 50-80 vārdi). Vērtēšana: pārbaudes darbi – ieskaitīts/neieskaitīts; eksāmens – vērtējums 10 ballu skalā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas - 20% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|