VSL704 Korejiešu valodas pamati

Kods VSL704
Nosaukums Korejiešu valodas pamati
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Valodas
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Larisa Iļinska, Jong Soo Kang
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Korejiešu valodas pamatkurss ir paredzēts iesācējiem, lai attīstītu viņu pamata ikdienas sociālās komunikācijas prasmes korejiešu valodā, veidotu izpratni par pamata runas modeļiem un gramatikas struktūrām korejiešu valodas turpmākai apguvei, ka arī lai sniegtu ieskatus par korejiešu kultūru un tradīcijām. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Korejiešu valodas un Hangila raksturojums. Hangila līdzskaņi un patskaņi. Korejiešu valodas zilbju struktūra. 3 3 0 0
Sasveicināšanās un sociālā saziņa. 5 5 0 0
Mutvārdu saziņa par ikdienā veicamām darbībām un situācijām. 5 5 0 0
Vietu lokācija (atrašanās), telpiskās attiecības. 3 3 0 0
Skaitļi. Pieprasījuma iesniegšana. 3 3 0 0
Skaitļi. Iepirkšanās un darījumi veikalā. 3 3 0 0
Sarunas par pagātni. Gramatiskie laiki. 5 5 0 0
Gadalaiki un meteoroloģiskais laiks. 3 3 0 0
Datums, diena un laiks. 3 3 0 0
Priekšlikumi. Sociālā saziņa sabiedrībā un biznesa vidē. 5 5 0 0
Tests (pārbaudes darbs). 2 2 0 0
Kopā: 40 40 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir veidot kompetenci sazināties sarunvalodas līmenī par ikdienas jautājumiem korejiešu valodā. Kursa uzdevumi: 1) studenti spēj saprast un sazināties par jautājumiem, kas ir saistīti ar bieži lietojamiem sociālas saziņas tematiem, piemēram, iepazīšanās, ģimene, vaļasprieks, meteoroloģiskie laika apstākļi; 2) studenti spēj izveidot vienkāršus teikumus, izmantojot aptuveni 800 leksiskās vienības un gramatikas pamatzināšanas; 3) studenti spēj saprast un piedalīties sarunā par ikdienas situācijām un procesiem.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj lasīt vieglus, īsus tekstus no dažādiem avotiem (avīžu un laikrakstu nosaukumi, izkārtnes, vizītkartes, sludinājumi, ielas radītāji u. tml.); spēj saprast galveno un papildinformāciju, lasot adaptētus informatīvus tekstus, tekstus par valsts kultūru un sadzīves tematiku. - Pārbaudes darbi, eksāmens.
Spēj saprast uztvertās informācijas būtību un saturu (tematu, norādes par vietu un laiku, cēloni u. tml.) par aktuāliem ikdienas tematiem autentiskos audio/video monologos, dialogos. - Pārbaudes darbi, eksāmens.
Studenti spēj uzrakstīt īsus stāstus par ikdienas saziņā lietojamām situācijām. - Pārbaudes darbi, eksāmens.
Spēj sazināties elementārā līmenī, uzņemties iniciatīvu dialogos, piedalīties sarunās par sadzīves tematiku, kā arī noformulēt savu viedokli par izlasītā vai dzirdētā teksta saturu par aktuāliem ikdienas tematiem (3-4 sarunu temati). - Prezentācijas, darbs nodarbībās.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20%
Prezentācijas - 20%
Eksāmens - 50%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 0.0 2.0 0.0 * *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]