Kods | VSL704 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Korejiešu valodas pamati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Jong Soo Kang | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Korejiešu valodas pamatkurss ir paredzēts iesācējiem, lai attīstītu viņu pamata ikdienas sociālās komunikācijas prasmes korejiešu valodā, veidotu izpratni par pamata runas modeļiem un gramatikas struktūrām korejiešu valodas turpmākai apguvei, ka arī lai sniegtu ieskatus par korejiešu kultūru un tradīcijām. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir veidot kompetenci sazināties sarunvalodas līmenī par ikdienas jautājumiem korejiešu valodā. Kursa uzdevumi: 1) studenti spēj saprast un sazināties par jautājumiem, kas ir saistīti ar bieži lietojamiem sociālas saziņas tematiem, piemēram, iepazīšanās, ģimene, vaļasprieks, meteoroloģiskie laika apstākļi; 2) studenti spēj izveidot vienkāršus teikumus, izmantojot aptuveni 800 leksiskās vienības un gramatikas pamatzināšanas; 3) studenti spēj saprast un piedalīties sarunā par ikdienas situācijām un procesiem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lasīt vieglus, īsus tekstus no dažādiem avotiem (avīžu un laikrakstu nosaukumi, izkārtnes, vizītkartes, sludinājumi, ielas radītāji u. tml.); spēj saprast galveno un papildinformāciju, lasot adaptētus informatīvus tekstus, tekstus par valsts kultūru un sadzīves tematiku. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj saprast uztvertās informācijas būtību un saturu (tematu, norādes par vietu un laiku, cēloni u. tml.) par aktuāliem ikdienas tematiem autentiskos audio/video monologos, dialogos. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Studenti spēj uzrakstīt īsus stāstus par ikdienas saziņā lietojamām situācijām. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj sazināties elementārā līmenī, uzņemties iniciatīvu dialogos, piedalīties sarunās par sadzīves tematiku, kā arī noformulēt savu viedokli par izlasītā vai dzirdētā teksta saturu par aktuāliem ikdienas tematiem (3-4 sarunu temati). - Prezentācijas, darbs nodarbībās. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas - 20% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|