LKA210 Kultūras patēriņš un auditorijas izpēte

Kods LKA210
Nosaukums Kultūras patēriņš un auditorijas izpēte
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Deniss Ščeulovs
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Kursu docē LKA mācībspēks: prof. Anda Laķe.
Kursa ietvaros tiks raksturoti kultūras patēriņa paradumu veidošanās priekšnosacījumi dažādās sabiedrībās, teritoriālās kopienās un sociāli-demogrāfiskās grupās, kā arī citos kultūras auditorijas segmentos. Kultūras patēriņa tendences tiks analizētas sinerģijā ar auditorijas izpētes pieeju, metodoloģijas un metožu apguvi..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Patērniecība mūsdienu sabiedrībā. 2 2 1 3
Kultūra un patēriņš. Kultūras patēriņa teorētiskā un metodoloģiskā izpratne 2 2 1 3
Kultūras notikumi un mākslinieciskās jaunrades darbi kā produkti 2 2 1 3
Kultūras līdzdalības saikne ar kultūras patēriņu 2 2 1 3
Kultūras patēriņa pētījumi Latvijā 4 4 1 5
Kultūras auditorijas attīstības tendences globāli un lokāli. Kultūras patēriņš un sociālais statuss 4 4 2 6
Kultūras un mākslas organizāciju auditorijas piesaistes instrumenti: komunikācija un plašsaziņas līdzekļi, pētniecība, mārketinga kapacitātes stiprināšana, resursu un finansējuma piesaiste. 4 8 2 10
Dažādu mākslas sektoru auditorijas specifikka. 4 6 2 8
Mērkauditorijas definēšanas teorija un prakse 2 4 2 4
Auditorijas izpētes metodes 4 8 2 10
Auditorijas izpētes rezultātu izmantošana kultūras piedāvājuma veidošanā 2 6 1 7
Kopā: 32 48 16 62
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir radīt priekšstatu par kultūras patēriņa koncepta teorētisko pamatojumu un attīstīt zināšanas par kultūras patēriņa paradumu veidošanos dažādos auditorijas un klientu segmentos, kā arī attīstīt auditorijas izpētes prasmes un kompetenci adaptēt kultūras un mākslas produktu piedāvājumu atbilstoši konkrēta auditorijas segmenta kultūras vajadzībām.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj plānot konkrētas kultūras/mākslas organizācijas mērķauditorijas izpēti un izstrādāt jaunus auditorijas piesaistes instrumentus, integrējot un kombinējot teorētiskās un praktiskās zināšanas. - Grupas projekts. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus mērķauditorijaas piesaistes instrumentus. Balstoties uz grupas darba un diskusiju rezultātiem sintezēt jaunas idejas auditorijas piesaistei - Praktiskie darbi nodarbībās
Spēj atrast nepieciešamo informāciju par kultūras patēriņa tendencēm konkrētos auditorijas segmentos un to izvērtēt. Spēj izskaidrot šo informāciju un pasniegt to citiem. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj noteikt konkrētam auditorijas segmentam piemērotākās izpētes metodes. Prot analizēt un diskutēt par dažādām inovatīvu metožu attīstīšanas problēmsituācijām Prot identificēt piemērotākās metodes un pielietot tos praksē. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Studenti pārzina kultūras patēriņa specifiku un iedzīvotāju kultūras vajadzību veidošanās galvenos priekšnosacījumus. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Studenti prot izstrādāt produktu prototipus, veikt produktu ekonomisko izvērtēšanu, plānot mārketinga aktivitātes un pārdošanas apjomus. Studenti prot izstrādāt piedāvājumus potenciālajiem investoriem. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana .
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Lekciju un semināru apmeklējums - 20%
Grupu darbs - 40%
Tests - 40%
 
Priekšzināšanas
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 1.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]