Kods | LKA210 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Kultūras patēriņš un auditorijas izpēte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēks: prof. Anda Laķe. Kursa ietvaros tiks raksturoti kultūras patēriņa paradumu veidošanās priekšnosacījumi dažādās sabiedrībās, teritoriālās kopienās un sociāli-demogrāfiskās grupās, kā arī citos kultūras auditorijas segmentos. Kultūras patēriņa tendences tiks analizētas sinerģijā ar auditorijas izpētes pieeju, metodoloģijas un metožu apguvi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir radīt priekšstatu par kultūras patēriņa koncepta teorētisko pamatojumu un attīstīt zināšanas par kultūras patēriņa paradumu veidošanos dažādos auditorijas un klientu segmentos, kā arī attīstīt auditorijas izpētes prasmes un kompetenci adaptēt kultūras un mākslas produktu piedāvājumu atbilstoši konkrēta auditorijas segmenta kultūras vajadzībām. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj plānot konkrētas kultūras/mākslas organizācijas mērķauditorijas
izpēti un izstrādāt jaunus auditorijas piesaistes instrumentus, integrējot
un kombinējot teorētiskās un praktiskās zināšanas. - Grupas projekts. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus mērķauditorijaas piesaistes instrumentus. Balstoties uz grupas darba un diskusiju rezultātiem sintezēt jaunas idejas auditorijas piesaistei - Praktiskie darbi nodarbībās Spēj atrast nepieciešamo informāciju par kultūras patēriņa tendencēm konkrētos auditorijas segmentos un to izvērtēt. Spēj izskaidrot šo informāciju un pasniegt to citiem. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj noteikt konkrētam auditorijas segmentam piemērotākās izpētes metodes. Prot analizēt un diskutēt par dažādām inovatīvu metožu attīstīšanas problēmsituācijām Prot identificēt piemērotākās metodes un pielietot tos praksē. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Studenti pārzina kultūras patēriņa specifiku un iedzīvotāju kultūras vajadzību veidošanās galvenos priekšnosacījumus. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Studenti prot izstrādāt produktu prototipus, veikt produktu ekonomisko izvērtēšanu, plānot mārketinga aktivitātes un pārdošanas apjomus. Studenti prot izstrādāt piedāvājumus potenciālajiem investoriem. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Lekciju un semināru apmeklējums - 20%
Grupu darbs - 40% Tests - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | – | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|