Kods | LKA204 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Radošo industriju nozaru menedžments | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Deniss Ščeulovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 (7.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursu docē LKA mācībspēks: doc. Agnese Hermane.. Lekciju kursa ietvaros tiek aplūkota dažādu radošo industriju nozaru darbības specifika - populārā un akadēmiskā mūzika, laikmetīgās skatuves mākslas menedžments, izdevējdarbība sun grāmatniecības nozares darbība, audiovizuālās mākslas darbu producēšanas, mediju industrija un arhitektūras menedžments, lai nodrošinātu studentu spējas darboties dažādās radošo idustriju nozarēs.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir radīt studentiem izpratni par dažādu radošo industriju nozaru menedžmenta specifiku un darbības modeļiem, lai sekmētu dažādu radošo industriju nozaru sinerģijas iespēju izpratni. Kurss nodrošinās studentiem zināšanas par nozaru uzbūvi un praktisko darbību, palīdzēs noteikt studentiem sev interesējošās jomas, ko padziļināti apgūt prakses ievaros, un apzināties dažādu nozaru sadarbības nepieciešamību inovāciju radīšanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēs izprast audiovizuālās mākslas darbu producēšanas procesu, spēs identificēt filmēšanas procesa organizācijā iesaistītos filmu nozares speciālistus, to darbības un atbildības sfēras, filmēšanas organizācijas dažādas darba fāzes, specifiskos uzdevumus. - Audiovizuāla darba producēšanas plāna izstrāde un prezentēšana. Pārzinās mūzikas industrijas struktūru, akadēmiskās un populārās mūzikas jomas. Pratīs integrēt vispārējās zināšanas, piemēram, mārketings, personāla vadība, projektu vadība u.c. mūzikas menedžmenta darbībā, orientēties nozares darbībā un dažādu spēlētāju darbības veidos un modeļos. - Referāts un prezentācija. Izpratīs izdevējdarbības un grāmatniecības nozares darbības pamatprincipus, pārzinās izdevējdarbības produktu veidus un izdevniecības darbību specifiku/. - Pētījuma veikšana par izdevējdarbību situāciju Latvijā. Studenti būs apguvuši mediju industrijas uzbūvi un darbības specifiku, guvuši ieskatu mediju teorijās un sociālo tīklu darbībā. Orientēsies reklāmas, mediju aģentūru darbībā un TV un radio darbības specifikā. - Testi, Semināri, Esejas. Studenti pārzinās dažādu radošo industriju nozaru struktūru, menedžmenta specifiku un procesus, organizācijas, paplašinās profesionālo kontaktu loku. - Apmeklējums. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums - 20%
Kursa ietvaros veikto uzdevumu kopvērtējums - 80% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Apgūts lekciju kurss “Introduction To Cultural and Creative Industries” | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|