Kods | DSP777 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mūsdienīgu lietojumu izstrāde ar Microsoft tehnoloģijām | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Egons Lavendelis, Jānis Bicāns | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Programmatūras izstrādes rīki un pieejas mūsdienās strauji attīstās. Mūsdienīgi lietojumi ir sastopami mobilajos telefonos, planšetēs un lietu interneta (IoT) iekārtās. Šiem lietojumiem ir jābūt spējīgam strādāt tīklā un integrēties eksistējošā vai no jauna veidotā sistēmā. Moderni lietojumi var tikt radīti izklaidei, izglītībai, uzņēmējdarbībai u.c. dzīves jomām. Šī studiju kursa ietvaros tiek apskatīti mūsdienīgu lietojumu izstrādes pamatprincipi, lietojumu dzīves cikls, mobilās un lietu interneta platformas izstrādes īpatnības un izstrādes rīki. Īpaša uzmanība tiek veltīta šo lietojumu integrācijai ar eksistējošām tīmekļa platformām un servisiem. Kursa noslēgumā tiek apskatīts lietojumu sertificēšanas un publicēšanas process.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa apguves mērķis ir sniegt pamatzināšanas par mūsdienīgu lietojumu izstrādi un iegūt praktiskas iemaņas šādu lietojumu projektēšanā, izstrādē, testēšanā un publicēšanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja izprast mūsdienīgu lietojumu izstrādes procesu - Praktiskais darbs mājās un tēmai atbilstoši
gala pārbaudījuma jautājumi. Spēja izprast mūsdienīgu lietojumu arhitektūras un praktiski sagatavot lietojuma arhitektūras projektējumu - Praktiskais darbs mājās un tēmai atbilstoši gala pārbaudījuma jautājumi. Spēja izprast un praktiski sagatavot lietojuma lietotāja saskarnes projektējumu - Praktiskais darbs mājās un tēmai atbilstoši gala pārbaudījuma jautājumi. Spēja izstrādāt programmatūru un atsevišķas programmatūras komponentes C# programmēšanas valodā - Praktiskais darbs mājās un tēmai atbilstoši gala pārbaudījuma jautājumi. Spēja izprast tīmekļa servisu, platformu integrācijas un pielietojums mūsdienīgā lietojumā - Praktiskais darbs mājās un tēmai atbilstoši gala pārbaudījuma jautājumi. Spēja patstāvīgi realizēt mūsdienīgu lietojumu lietojot Microsoft tehnoloģijas - Praktiskais darbs mājās un tēmai atbilstoši gala pārbaudījuma jautājumi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgā darba atskaites un/vai Gala pārbaudījums - kontroldarbs - 50%
Praktiski realizēta programmatūra, kura pilnā apjomā realizē vismaz vienu no plānotās lietojuma pamata funkcionalitātes - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Studentam ir nepieciešamas priekšzināšanas programmēšanā un algoritmizācijas pamatos. Kā arī jāpārzina datubāzu un uzbūves un darbības pamatjēdzieni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|