Kods | IVZ785 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zinātniskie semināri | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Irina Voronova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Zinātnisko semināru mērķis ir nostiprināt un padziļināt teorētiskās zināšanas, attīstīt kritiskas analīzes spēju par vadībzinātnes jautājumiem, jaunākajām tendencēm un sasniegumiem. Zinātniskajos semināros studenti pasniedzēja vadībā apspriež aktuālas uzņēmējdarbības vadības problēmas: uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanu, uzņēmuma attīstības stratēģijas, uzņēmējdarbības novērtēšanas problēmas, mazo un vidējo uzņēmumu attīstību, uzņēmējdarbības plānošanu, vadīšanu un prognozēšanu, inovāciju ieviešanu, to attīstības modeļus, u.c. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mācību priekšmeta galvenais mērķis ir apspriest vadībzinātnes aktualitātes, kā arī problēmas inovāciju jomā. Tā pamatuzdevumi ir: apgūt zinātniskā darba iemaņas; izprast jēdzienus: pētījuma objekts, priekšmets, mērķis, uzdevumi, hipotēze, pētījuma ierobežojumi un pētījumā zinātniskā novitāte; savākt informāciju atbilstoši maģistra darba tēmai, aplūkojot gan fundamentālo literatūru, gan pētnieku zinātniskos rakstus, gan nozares statistiku; uzrakstīt referātu, kas pēc satura atbilst maģistra darba analītiskajai daļai; iegūt praktiskās iemaņas, aizstāvot savu viedokli par konkrētu ekonomisko problēmu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj formulēt maģistra darba pētījumu objektu un priekšmetu, mērķi un uzdevumus. - Vērtē pasniedzējs: ieskaitīts vai nē. Iespējami labojumi atbilstoši pasniedzēja aizrādījumiem. Spēj uz ekonomiskās analīzes pamata, kas tiek veikta atbilstoši maģistra darba tēmai, atklāt problēmas, kuras pastāv nozarē. - Vērtē pasniedzējs: ieskaitīts vai nē. Spēj sagatavot pareizi noformētu referātu un tā prezentāciju Power Point programmā. - Vērtē pasniedzējs: ieskaitīts vai nē. Iespējami labojumi atbilstoši pasniedzēja aizrādījumiem. Spēj atbildēt uz jautājumiem, kurus uzdod pasniedzējs un kursa biedri. - Vērtē pasniedzējs: ieskaitīts vai nē. Spēj piedalīties diskusijā. - Vērtē pasniedzējs: ieskaitīts vai nē. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Visas iegūtas zināšanas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|