Kods | IVZ781 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Tirgzinību teorija un prakse | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmets ir veidots tā, lai padziļinātu un strukturētu studējošo zināšanas tirgzinību vadīšanas jomā. Studiju kurss veidots no 3 savstarpēji saistītiem blokiem – aktualitātes tirgzinību teorijā (theory in marketing), aktualitātes dažādos tirgzinību virzienos (theory on marketing) un tirgzinību izmantošana vadībzinātnē (theory with marketing). Studiju kurss paredz aktīvu studējošo iesaisti un individuālus pētījumus par tirgzinību praktisko izmantošanu un aktualitātēm.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Vispārīgais mērķis: sniegt zināšanas par tirgzinības teorijas un prakses problēmām , un iespējamiem problēmsituāciju risinājumiem uzņēmējdarbībā. Pēc studiju kursa apgūšanas studenti: spēj noteikt visatbilstošākos mārketinga virzienus uzņēmuma, spēj definēt ar uzņēmuma mārketingu saistītos darbības mērķus, izprot un pārzina dažādos mārketinga veidus, mārketinga vadības metodes un stilus un spēj atrast konkrētajai biznesa situācijai piemērotākos, prot risināt dažādas kompleksas situācijas, problēmas un praktiskus uzdevumus tirgzinību jomā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt un diskutēt par dažādām tirgzinību pētījumu jomām. Spēj definēt ar uzņēmuma mārketingu saistītos darbības mērķus - Situācijas uzdevumi. Praktiskie darbi. Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Spēj noteikt rādītājus mārketinga efektivitātes, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Prot risināt dažādas kompleksas situācijas, problēmas un praktiskus uzdevumus tirgzinību jomā. - Situācijas uzdevumi. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu. Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana PowerPoint programmā. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai, izprot un pārzina dažādos mārketinga veidus, mārketinga vadības metodes un stilus un spēj atrast konkrētajai biznesa situācijai piemērotākos - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj pieņemt lēmumus tirgzinību jomā, integrējot un kombinējot teorētiskās un praktiskās zināšanas. Spēj izdarīt argumentētus secinājumus un formulēt atbilstošus ieteikumus. - Individuālo pētījumu rezultātu prezentācija. Diskusijas. Noslēgumā eksāmens līdz 3 stundām |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšmets balstās uz iepriekšējā izglītībā (profesionālās bakalaura studijas vai tam pielīdzināma izglītība) iegūtajām zināšanām. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|