Kods | ĶVT725 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Eksperimentu plānošana un rezultātu apstrāde ķīmijas tehnoloģijā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Kristīne Veģere, Imants Kreicbergs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa mērķis ir iemācīties plānot un veiksmīgi realizēt eksperimentus, kā arī analizēt iegūtos datus, lai iegūtu objektīvus secinājumus. Ir aplūkoti kā plānošanas, tā rezultātu analīzes jautājumi.. Kursā aplūkoti dažādi eksperimenti, kas tiek realizēti kā rūpnieciskā vidē, tā zinātniskajās laboratorijās.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir apgūt eksperimentu plānošanas un analīzes metodoloģiju kā līdzekli praktiskai pielietošanai zinātniskās laboratorijās un industrijā. Pēc kursa apgūšanas studenti spēs izstrādāt naturālo, skaitlisko un jaukto eksperimentu plānus un statistisko rezultātu analīzi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot veikt empīriskā sadalījuma funkciju, izmantojot gadījuma lielumu izlasi. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana. Prot aprēķināt ticamības intervālus un izdarīt hipotēžu pārbaudi. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana. Prot veikt regresijas analīzi. - Laboratorijas darbu aizstāvēšana. Prot veikt eksperimenta plānošanu un apstrādi. - Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātika bakalauru līmenī | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|