Kods | IVZ757 | |||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Starta uzņēmējdarbības vadība (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jana Eriņa, Konstantins Didenko | |||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmets dod zināšanas, kuras ir nepieciešamas starta uzņēmējdarbības uzsākšanai. Tajā tiek nostiprināti jautājumi, kas ir saistīti ar ideju definēšana, ideju pārbaudi, finansējuma piesaisti un attīstības stratēģijas izstrādi. Pēc priekšmeta pabeigšanas, studenti pārzinās starta uzņēmējdarbības uzsākšanai principus un nepieciešamās zināšanas un prasmes.. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt praktiskās iemaņas starta uzņēmējdarbības uzsākšanā un vadīšanā. Pēc kursa pabeigšanas studenti būs spējīgi skaidri definēt un prezentēt savas idejas, spēs novērtēt savu ideju un piesaistīt finansējumu, izstrādāt attīstības stratēģiju. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj pieņemt ar starta uzņēmējdarbības vadīšanu saistītos lēmumus - Darbs, biznesa spēle Spēj argumentēt ar starta uzņēmējdarbības vadīšanu saistītos lēmumus - Darbs, biznesa spēle Izprot starta uzņēmējdarbības vadīšanas principus - Situāciju analīze, Darbs |
|||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ekonomikas, tirgzinību un uzņēmuma vadīšanas teorija | |||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|