ĶOS707 Farmaceitiskais mārketings

Kods ĶOS707
Nosaukums Farmaceitiskais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija
Struktūrvienība Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Mācībspēks Inese Mieriņa
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā uzmanība tiek vērsta uz farmācijas mārketinga procesiem, tā komponentēm un atbilstošas terminoloģijas pielietojumu. Priekšmets ir iekļauts kopīgā studiju programmā “Rūpnieciskā farmācija”. Šo studiju kursu īsteno partneraugstskola- Rīgas Stradiņa universitāte..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Mārketinga definīcija, pamatelementi, pasākumu komplekss, vide 8 0 0 0
Mārketinga loma farmaceitiskajā industrijā, lēmuma pieņemšanā iesaistītās personas, zāļu tirgu regulējošie un ētiskie aspekti 8 0 0 0
Produkta dzīves cikls. Mārketinga attīstības stratēģijas 8 0 0 0
Tirgus izpēte un SVID analīze 8 0 0 0
Segmentācija, pozicionēšana 4 0 0 0
Mārketinga komunikācija 4 0 0 0
Kopā: 40 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Veicināt izpratnes veidošanos par mārketinga lomu farmaceitiskajā industrijā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Students pārzina tirgvedības un mārketinga terminoloģiju, izprot farmaceitiskās pārdošanas procesa galvenos uzdevumus Students pārzina likumdošanu un ētiskos regulējumus. Students apzinās un spēj izvērtēt galvenos spēlētājus un viņu lomu farmaceitisko produktu pārdošanā. - aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; grupu darba prezentācija; ieskaite
Studenti spēs veikt mārketinga situācijas analīzi un pētījumus, izdarot secinājumus, kā arī izprast zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanas organizēšanu un uzraudzību - aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; grupu darba prezentācija; ieskaite
Studenti spēs aprakstīt tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un piedalīties jaunu zāļu mārketinga stratēģijas izveidē - aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; grupu darba prezentācija; ieskaite
Priekšzināšanas Farmaceita izglītība
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.5 1.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]