Kods | ĶOS707 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Farmaceitiskais mārketings | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Mieriņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā uzmanība tiek vērsta uz farmācijas mārketinga procesiem, tā komponentēm un atbilstošas terminoloģijas pielietojumu. Priekšmets ir iekļauts kopīgā studiju programmā “Rūpnieciskā farmācija”. Šo studiju kursu īsteno partneraugstskola- Rīgas Stradiņa universitāte.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Veicināt izpratnes veidošanos par mārketinga lomu farmaceitiskajā industrijā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students pārzina tirgvedības un mārketinga terminoloģiju, izprot farmaceitiskās pārdošanas procesa galvenos uzdevumus Students pārzina likumdošanu un ētiskos regulējumus. Students apzinās un spēj izvērtēt galvenos spēlētājus un viņu lomu farmaceitisko produktu pārdošanā. - aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; grupu darba prezentācija; ieskaite
Studenti spēs veikt mārketinga situācijas analīzi un pētījumus, izdarot secinājumus, kā arī izprast zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanas organizēšanu un uzraudzību - aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; grupu darba prezentācija; ieskaite Studenti spēs aprakstīt tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un piedalīties jaunu zāļu mārketinga stratēģijas izveidē - aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; grupu darba prezentācija; ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Farmaceita izglītība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|